רגע לפני שבת

קמפיין אגרסיבי נגד יונה יהב: "מרעיב החרדים"

"מרעיב את החרדים", במילים חריפות אלו מוגדר ראש עיריית חיפה יונה יהב בחוברות שהופצו בערב שבת בתיבות הדואר, וזה במסגרת המאבק שמנהלים נגדו גורמים חרדים (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך החוברת)

קמפיין חדש ואגרסיבי נגד ראש עיריית חיפה יונה יהב החל בסוף השבוע, במסגרתו הופצו מאות חוברות בתיבות הדואר ברחבי העיר שעליהם מתנוססת תמונתו של ראש העירייה, ומעליה באותיות גדולות המילים: "חרדים לחיפה – הרדיפה, האכזבה".

הקרב בחיפה לקראת הבחירות הפך לסוער, כאשר מול ראש העיר המכהן יונה יהב מתמודדים כמה מועמדים דומיננטיים ומאיימים על המשך כהונתו, כשמרבית הציבור החרדי עומד בתווך ועדיין לא החליט עבור מי יצביע בבחירות הקרובות.

בחוברת שהופצה לפני כניסת השבת, ותכנה הגיע לידי 'כיכר השבת' הוקדשו עשרות עמודים בהן הסבר מפורט מדוע יונה יהב "רע לחרדים".

"זהו סיפור על שנאה. שנאה שמוסוות בנימוקים פוליטיים ומעורפלת בתקנונים עירוניים מעוותים". נכתב בהסבר בפתח החוברת. "שנאה שמתחבאת מאחורי פקחים, מסמכים ושימוש מניפולטיבי בצווי בית משפט. מאז נכנס לתפקידו ראש העיר הוא לא איבד אף לא הזדמנות אחת להתנכל לציבור החרדי על כל גווניו. כולם סבלו מנחת זרועו". כך, בחוברת.

עוד נכתב בחוברת שפותחת את הקמפיין החרדי "אנטי יהב": "מחד יהב מונע את ההתפתחות החרדית בתוך השכונות החרדיות בכל דרך אפשרית. מזניח את התשתיות ומונע קיום סדיר והתפתחות תקינה של מוסדות חינוך, אך כאשר הם מנסים להתפתח מתחומי המושב שאותו הקצה להם, הוא רודף אותם גם שם ומכריז מלחמה על "השתלטות" חרדית על שכונות חילוניות, מלחמה המלווה בהסתה גלויה כאשר הוא מתסיס את התושבים נגד הנוכחות החרדית. כך פועל יהב. הוא מרעיב את החרדים, וכאשר הם דורשים את שלהם הוא צווח עליהם "גזלנים".

המתקפה נגד ראש העיר המכהן חסרת מעצורים, שם הוא מכונה:" רודן". "מרעיב את החרדים". בקטע נוסף נכתב: "אף אחד לא מחפש כאן פריבילגיות מיוחדות. תושבי חיפה החרדים רוצים את מה שמגיע לכולם, ויתכן שהיו מוכנים להסתפק בפחות מכך. אך הרדיפה השיטתית, העקבית והזדונית של יהב היא משהו שאמור להוציא מהאדישות כל תושב שעתיד הציבור שלנו בעיר – על כל גווניו - חשוב לו".

לאחר עשרות עמודים בהם פורטו פעולותיו של יהב בכל הקשור לתושבים החרדים, סיכמו הכותבים: "בימים אלו יהב נלחם על כסאו. הסקרים ודעת הקהל לא מבטיחים את המשך כהונתו. הציבור הכללי מאס בו ובמצב העיר לאחר 15 שנים של מדיניות כושלת".

"האם הציבור החרדי מעוניין בקדנציה נוספת של רדיפה? האם למישהו יש ספק כי אל לנו להעניק חבל הצלה פוליטי כאשר רודפנו נמצא בדרכו הביתה?". כך, בחוברת שהופצה כאמור על ידי גורמים המזוהים עם המאבק להחלפתו של יונה יהב בחיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר