פרסום ראשון

מינוי ראשון ברשימת 'דגל התורה' בבני ברק

ריענון השורות ב'דגל' בני ברק: בכינוס בבית רובינשטיין הודיע ראש העיר המיועד, בהפתעה על מינוי ראשון מבחינתו למועצת העיר בני ברק, תושב שכונת קריית הרצוג (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אברהם רובינשטיין (צילום: דוד זר)

מול רעשי הרקע הנשמעים מכיוונים שונים, המשא ומתן והפגישות עם נציגי השכונות והקהילות השונות בעיר התורה נמצאות בעיצומן.

'כיכר השבת' חושף, כי אמש (מוצ"ש) נערכה פגישה בביתו של ראש העיר המיועד אברהם רובינשטיין, ביוזמת האחרון, ובתיאום מלא עם המרא דאתרא בשכונת ק. הרצוג הגאון רבי יהודה אריה שוורץ.

בפגישה שנערכה במשך למעלה משעה, השתתפו גבאי ונציגי הקהילות בק. הרצוג, במטרה לעמוד על צרכי הקהילות התורניות המתפתחות ומתרבות באיזור כל העת.

לאחר שניתח עם הנציגים את המצב לעומק, הודיע להם רובינשטיין, כי המצב שהיה עד היום, בו מוזנחת השכונה בצורה כזו ולא מקבלת את הכבוד והיחס הראוי לה, לא יהיה במשמרת שלו וכי מצב השכונה עומד אצלו בראש סדר היום העירוני. "זה יהיה יעד מרכזי ראשון במעלה, נפנה משאבים רבים ונהפוך את שכונות קרית הרצוג ופרדס כץ למרכז תורני תוסס ומוצלח מכל הבחינות", אמר רובינשטיין.

בשלב זה הטיל רובינשטיין את הפצצה והודיע למשתתפים, כי כחלק מהמהלך לקידום השכונה וצרכי תושביה, בכוונתו להעמיד את תושב השכונה אליהו גרינבוים לנציג בסיעת "דגל התורה" שבראשותו בקדנציה הבאה. "אמליץ בפני ראשי ורבני דגל התורה ונקבל את ברכת גדולי ישראל למהלך", ציין.

רובינשטיין הפציר בגבאים והנציגים, "תשבו איתי בכל עת, תעדכנו אותי ואת הנציג בכל צרכי וענייני השכונה, אם זה תחבורה, נקיון, מוסדות חינוך וכל צורך אחר, יחד נהפוך את ק. הרצוג ליעד תורני בולט בעיר".

הנציגים שהופתעו מהבשורה, הודו לרובינשטיין על המהלך החיובי, להצבת נציג מטעמם ברשימה העירונית, והוסיפו כי הם "בטוחים שבחירתו של איש העשייה המוכשר אליהו גרינבוים, תיתן את המענה המושלם לטובת תושבי השכונה".

יצוין, כי בימים אלו יושב רובינשטיין לפגישות עם עשרות נציגי הקהילות מכל רחבי העיר, שומע את צרכי התושבים מהשכונות השונות בעיר ומגבש את הרשימה הסופית של חברי המועצה מטעם סיעת "דגל התורה", כשבסופו של תהליך, הרשימה תובא כאמור לאישור בפני גדולי ישראל שליט"א וראשי התנועה.

לאחר הישיבה בביתו של רובינשטיין. נכנסו ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט וממלא מקומו אברהם רובינשטיין לפגישה עם ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) לעדכנו בפרטי הכינוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר