החוף האסור

רבני אשדוד מזהירים: "מופעי פריצות בפארק אשדוד ים"

פארק אשדוד ים באשדוד, הפופולרי על חרדים בעיר ומחוצה לה - נאסר ע"י רבני העיר בימי חוה"מ בשל סדרת "מופעי פריצות" המתוכננים להתקיים במקום על ידי העירייה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

זעם חרדי באשדוד: בשל סדרת "מופעי פריצות" שעורכת עיריית אשדוד בימי חול המועד בפארק 'אשדוד ים, הפופולרי והמועדף על החרדים - הודיעה וועדת הרבנים שעל ידי רבני הקריות בעיר על איסור טיול בפארק ו"כי ראוי שלא לטייל בפארק בזמנים אלו".

גורמים חרדים באשדוד זועמים ואומרים כי מדובר ב"ניסיון נואל לדחוק את רגלי הציבור החרדי מהעיר".

לדבריהם, איסור הרבנים על הטיול בפארק בחוה"מ בא לאחר שבחול המועד פסח התקיימו בפארק מופעי הרקדה פרוצים על ידי העירייה, בשעות בהן הוא היה גדוש במבקרים חרדים מהעיר ומחוצה לה. סרטון ובו נצפה חרדי גוער ברקדניות הופץ אז ברשת וגרם לסערה רבה.

"מאז", אומרים פעילי צניעות באשדוד ל'כיכר השבת', "ניסו גורמים חרדים בעיר לפעול מול העירייה כדי שזו לא תקיים במקום מופעי פריצות בימי חול המועד, אולם לאחר שכל הניסיונות עלו בתוהו לא נותרה לרבנים כל ברירה כי אם לאסור את השהות במקום".

עוד הוסיפו כי "תמוה שדווקא כעת, כשאנחנו לפני בחירות בהן ראש העיר יחיאל לסרי זקוק נואשות לתמיכה החרדית - אנו נתקלים באטימות קשה כל כך נוכח צרכי הציבור החרדי והרגישויות שלו".

מעיריית אשדוד לא נמסרה תגובה, לכשתתקבל נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר