כמידי שנה

הנשיא ריבלין ביקר בסוכות הרבנים הראשיים

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר הבוקר בסוכות הרבנים הראשיים הגאון רבי דוד לאו והראשל"צ הגר"י יוסף. בסוכת נשיא ביה"ד שוחחו הרב והנשיא על תאונות הפגע וברח (ארץ)

אבי רבינא וישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר הבוקר (שלישי), א' דחול המועד סוכות', בסוכות הרבנים הראשיים הגאון רבי דוד לאו והראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף.

במהלך הביקור בסוכת נשיא בהי"ד הגדול הגר"ד לאו בעיר מודיעין, התייחסו השניים למכת המדינה בתקופה זו - תאונות הדרכים הרבות, ובעיקר אלו הפוגעים ובורחים כפי שאירע בתאונת הדרכים בסוף השבוע בתל אביב וירושלים. בסוכה נכח חבר מועצת עיריית ירושלים חיים כהן.

מי שהעלה את הנושא הכואב היה הרב הראשי: "יש בהלכה את המשמעות 'לא תעמוד על דם רעך'".

רבלין: "זה חלק מחוקי מדינת ישראל".

הרב לאו:"כשאדם שרוע על הכביש אני חייב לעשות הכל לעזור לו אז מי שפגע לא מחויב? כואב לי לשמוע את הדברים הללו. קצת יותר זהירות ושימת לב, לא חסרות לנו צרות מבחוץ הגיע הזמן להפסיק לפגוע אחד בשני".

ריבלין: "אין כמו החוקים היהודיים. גם החוק של 'לא תעמוד על דם רעך' הוא חוק שמחייב בן אדם להימנע מלהזיק. תאונות רבות בעקבות שתיה מופרזת פחתו בעת האחרונה".

לאחר מכן הגיע הנשיא לסוכת הראשל"צ הגר"י יוסף בשכונת סנהדריה בירושלים, שם נכח מנכ"ל הרבנות משה דגן, ראש לשכתו הרב יצחק אלחרר וחתנו הרב ברוך דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר