חשיפת 'כיכר השבת'

יוזמת השלום: מגעים אחרונים להליכה משותפת בירושלים

ועדת השמונה של 'אגודת ישראל' דנה בשאלת ההיפרדות מ'דגל התורה' בריצה למועצת העיר, אך ב'דגל' וב'אגודה' מאשרים ל'כיכר השבת' כי המגמה המסתמנת היא - ריצה משותפת (חרדים בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
המועמד החרדי יוסי דייטש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חשיפת 'כיכר השבת' על יוזמת הצדדים ב'אגודת ישראל' וב'דגל התורה' לשלום ולהליכה משותפת ברשימה למועצת העיר ירושלים, תופסת תאוצה ומבשילה לכדי יישום בפועל.

במרכז הדיון של ועדת השמונה של 'אגודת ישראל' שהתכנסה אמש (שלישי) בסוכתו של סגן שר החינוך מאיר פרוש, עלתה שאלת ההיפרדות מ'דגל התורה' בריצה למועצת העיר, זאת בצל בקשת מספר אדמו"רים ובכירים ב'דגל התורה', לעזוב את היוזמה המקורית לריצה נפרדת, ולרוץ ברשימה משותפת בחלוקה שווה של 50:50.

ב'דגל התורה' אישרו ל'כיכר השבת' כי ישנם הבנות לריצה משותפת בירושלים ובבני ברק תמורת חלוקה הוגנת, הבנות אשר עשויות להביל לכדי הסכמות במהלך היממה הקרובה.

יצוין כי ב'אגודת ישראל' הדעות חלוקות. חלקים ב'אגודה' נטו לפוצץ את האחדות מול 'דגל התורה' בכל הארץ, זאת בשל תמיכת המפלגה במשה ליאון בירושלים - ולא במועמד החרדי יוסי דייטש.

מנגד, חברים בכירים אחרים ב'אגודת ישראל' טוענים כי פילוג בתמיכה לראשות העיר בשלב זה, לא מצדיק מחלוקת בכל הארץ ברשימות למועצה.

כך או כך, ביממה הקרובה הדברים צפויים להיסגר לקראת הגשת הרשימות היום ומחר. היום יתכנסו חברי ועדת השמונה של אגודת ישראל לכינוס מכריע בסוכתו של ח"כ ישראל אייכלר בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר