הקרב על אלעד

ח"כ מקלב תקף: "פעלו לאורך תקופה בצורה לא לגיטימית"

במהלך כנס פתיחת מערכת הבחירות של 'דגל התורה' ויצחק פינדרוס באלעד, תקף ח"כ אורי מקלב את הניסיון לערער על ההסכם ולתקוע טריז בתוך 'דגל' והבהיר כי טובת המקום לנגד עיניהם (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ מקלב בנאומו (באדיבות המצלם)

הקרב על העיר אלעד יצא אמש (שלישי) לדרך נוספת עם פתיחת מערכת הבחירות מצדה של מפלגת 'דגל התורה' הליטאית, עם מועמדה לראשות העיר יצחק פינדרוס, שצפוי כפי הנראה לקרב קשה מול ראש העיר המכהן ישראל פרוש מ'שלומי אמונים'.

ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) שהשתתף בכינוס המפלגה ולאחר מכן פיזז ורקד עם פינדרוס בשמחת בית השואבה בישיבת "תורה בתפארתה", יצא בנאום חריף נגד הניסיון לערער על ההסכם, לפיו ראשות העיר מגיעה בדין ל'דגל התורה'.

"אני מזכיר לחברים שלנו פה", פתח מקלב, "הרב גפני, שלושים שנה אחורנית, אנחנו היינו גם בחול המועד סוכות, הכינוס הזה מזכיר את הגעגועים לאותם הימים בהם זעק הרב רביץ ז"ל 'אנו קיימים יען כי אנו קיימים'. והדבר הזה צריך להיות ברור כפי שהסביר מרן הרב שך זצ"ל, כאשר יש בחוץ 'פזר' עלינו ל'כנס', צריך באותו הזמן לכנס את האנשים שלנו ולחדד את המסרים".

מקלב הוסיף להבהיר: "לכן אנחנו הקמנו את המסגרת שלנו, אני אומר לכם פה, היו אז סיבות הרבה יותר חזקות מדוע לא להתכנס יחד, וזו הייתה החלטה לא פשוטה, מסגרת של בני תורה, צריכה את הנציגות של בני התורה, לא צריכים חיקויים, צריכים את המקור ואנחנו מייצגים את זה בהצלחה".

בהתייחס להסכם בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים' בבחירות 2013, אמר מקלב: "עברה פה בעיר אלעד קדנציה של נציגי 'דגל התורה', שעברה בהצלחה יתרה, היה הסכם ברור, בהסכם לא היה סעיף כי ההסכם חל רק אם הנציג לא יצליח בתפקידו, כל ההסכם היה כדי שהנציג יצליח, ואנחנו יודעים כי הזמן הזה בו אנחנו מתכננים כדי להתחזק, הדברים היו צריכים להיות ברורים, אבל התכנסנו כי היה מי שניסה לערער את זה, ופעלו לאורך תקופה בצורה לא לגיטימית.

"אני מעיד על עצמי ואני מוכן להתווכח על זה עם כל מי שירצה - 'דגל התורה' בשונה ממפלגות אחרות חשוב לה כל מקום בפני עצמו, חשוב לה הנציגות המקומית, וההתכנסות המקומית והמסגרות המקומיות. החישובים המוניציפליים הארציים, או חישובים של מפלגות, הם בכנסת תופסים חשיבות מופחתת כאשר לנגד עינינו עומדים תושבי המקום והמסגרות המקומיות בכל מקום ומקום".

בסיום דבריו התייחס מקלב לניסיון לתקוע טריז בתוך 'דגל התורה' ולסכסך בין החברים: "אנחנו מכירים את הקהל שלנו, אף אחד לא יכול להכניס טריז בינינו, אף אחד לא יכול לערער את הקשר בין המפלגה לבין בוחריה. וכאן באלעד יהיה הסמל של הדבר הזה, הקשר העמוק בין המפלגה לבין בוחריה. נראה לכולם שלא ניתן להחליש ולערער אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר