חשד להצתה

אישה נפצעה קשה בשריפה בבניין בערד

שריפה שפרצה הבוקר (רביעי) בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב אלעזר בן יאיר בערד גרמה לפציעתה באורח קשה של אישה כבת 35 ולפציעתם באורח קל של חמישה נוספים (ארץ)

(צילום: דוברות מד"א)

שריפה שפרצה הבוקר (רביעי) בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב אלעזר בן יאיר בערד גרמה לפציעתה באורח קשה של אישה כבת 35 ולפציעתם באורח קל של חמישה בני אדם נוספים.

במוקד מד"א התקבל בשעה 05:15 הדיווח הראשוני על שריפה בבניין. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו לבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע את האישה כשהיא מורדמת ומונשמת, לאחר ששאפה עשן.

(צילום: דוברות כבאות והצלה נגב)
(צילום: דוברות כבאות והצלה נגב)
(צילום: דוברות כבאות והצלה נגב)

שני נפגעים נוספים, מבוגרים, פונו במצב קל למיון הקדמי בערד, ושלושה אחרים במצב קל טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי. צוותי מד"א שכללו 4 ניידות לטיפול נמרץ ו-5 אמבולנסים נותרו במקום יחד עם כוחות הכיבוי מחשש ללכודים ולדיירת נעדרת, אך היא אותרה לבסוף בריאה ושלימה.

פרמדיקית מד"א ירדן מאדר סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בניין אפוף עשן, ומהחלונות של כמה דירות יצאו להבות אש, הזעקנו מייד כוחות גדולים נוספים שלנו. במקום הייתה המולה ואנשים צעקו לעזרה, סימנו לנו להגיע לאישה ששכבה בכניסה לבניין, היא הייתה מחוסרת הכרה לאחר ששאפה עשן. פינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. הכוחות שלנו שהגיעו מהר למקום המשיכו להעניק טיפול רפואי לשבעה נפגעים נוספים ששאפו עשן ומצבם קל".

(צילום: דוברות מד"א)
(צילום: דוברות מד"א)
(צילום: דוברות מד"א)

מפקד מחוז דרום כיבוי, שמוליק פרידמן, אמר כי מחקירה ראשונית עולה שמדובר בהצתה. לדבריו, מוקד השריפה היה בדירה של הדיירת שנפצעה באורח קשה. צוות חקירה בראשותו של מפקד נגב מזרחי, סגן טפסר גרשון כלימי, פתח בחקירת נסיבות פרוץ הדליקה, וכך גם המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר