פרסום ראשון

ראשי ישיבת סלבודקא: תומכים בפינדרוס

לאחר סאגה ארוכה, ראשי ישיבת סלבודקא, הגאונים רבי דב לנדו ורבי משה הלל הירש, התכנסו הצהריים וצפויים להעניק את תמיכתם במועמד 'דגל התורה' יצחק פינדרוס (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגרמ"ה הירש (צילום: יעקב נחומי)

סערת הבחירות בעיר אלעד, בתום סאגה ממושכת בה הוטלה בספק דעתם של ראשי ישיבת סלבודקא הגאונים רבי דב לנדו ורבי משה הלל הירש, נפגשו ראשי הישיבה הצהריים (רביעי) וצפויים להכריז על תמיכה ביצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד.

בחודש האחרון התחוללה סאגה סביב דעתם של ראשי ישיבת סלבודקא לה יש קהילה עם מאות משפחות בעיר אלעד, סביב התמיכה בראש העיר המכהן ישראל פרוש לראשות העיר. בשיאה של הסאגה פורסם מכתב של טוביה לנדו, נכדו של הגאון רבי דב לנדו, שם הרחיב כי דעתו של סביו הייתה לתמוך בראש העיר ישראל פרוש.

ל'כיכר השבת' נודע כי הצהריים (רביעי) הגיע הגאון רבי משה הלל הירש לביתו של עמיתו הגאון רבי דב לנדו בגבעת הישיבה בבני ברק. ראשי הישיבה נועדו במשך כעשרים דקות כשבסיום הפגישה הוחלט על תמיכה במועמד 'דגל התורה' יצחק פינדרוס לראשות העיר, זאת בשל הוראתם של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.


עוד נודע ל'כיכר השבת' כי בימים הקרובים תצא הוראה מסודרת לתלמידי סלבודקא באלעד להצביע עבור מועמד דגל התורה פינדרוס, זאת לאחר הספק בו היו שרויים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר