הקרב נפתח מחדש

אריה דרעי מסתער על אלעד: "תהיה מלחמה; אין הסכמים"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התבטא הבוקר בחריפות בנושא הבחירות באלעד ואמר כי תהיה מלחמה. "אין הסכמים, הכל נפתח", הבהיר באשר למערכת היחסים בין תנועת ש"ס ל'דגל התורה' (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יעקב כהן)

הקרב על העיר אלעד מתחמם כאשר בתנועת ש"ס שוקלים להריץ מועמד מטעמם לראשות העיר בעקבות החלטת 'דגל התורה' להריץ את יצחק פינדרוס לראשות העיר - זאת שלא בתיאום עם ש"ס ובעקבות חילוקי דעות נוספים בערים אחרות.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי ממשיך להתעקש שלא לתמוך במועמד 'דגל התורה' לראשות עיריית אלעד יצחק פינדרוס זאת לאחר שהופתע מהחלטת 'דגל' להריץ את פינדרוס לראשות העיר שרוב תושביה ספרדים.

בשיחות סגורות המשיך דרעי לעמוד על דעתו כי יש להריץ מועמד ספרדי, מוסכם. דרעי ניסה להביא את יוסי שטרית, נציג 'דגל' בביתר, כמועמד מוסכם, אך ב'דגל' התנגדו.

בימים האחרונים התבטא דרעי, שוב ושוב, כי יעמוד על הבטחתו שיהיה מועמד ספרדי שיתמודד מטעם ש"ס. לדבריו, 'דגל' לא עומדת בהסכמים בין אנשיו לבין בית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

ל"כיכר השבת" נודע כי הבוקר (חמישי) במהלך ארוחת בוקר בסוכת דרעי התבטא דרעי בתקיפות על המצב באלעד. בשיחה עם הרב יעקב כהן, בנו של נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן אמר כי "תהיה מלחמה".

"תהיה מלחמה. רוצים מלחמה? יקבלו", אמר יו"ר ש"ס. "אין הסכמים, הכל נפתח", הוא הוסיף באשר למערכת היחסים מול 'דגל התורה'.

חילוקי דעות בין ש"ס ל'דגל התורה' נרשמים בין היתר ברכסים, שם 'דגל' מתנגדת למועמד ש"ס, דן כהן, ואילו בתנועה הספרדית מתעקשים כי הוא מועמדם לראשות העיר.

יצוין כי עד שעות הערב נדע האם דרעי אכן מריץ מועמד ספרדי לראשות העיר והאם ירענן את רשימת המפלגה בעיר, או שמא יגיע להבנות עם 'דגל התורה', שכן הגשת הרשימות לבחירות אפשרית עד השעה 21:00 הערב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר