מקרה חמור

סערה בישיבה החסידית: גרפיטי נגד ההנהלה: "תמותו עכשיו"

כתובות נאצה וקללות נגד צוות הישיבה ורבניה רוססו בפנימיית ישיבת אורייתא החסידית ברחוב הטורים. המרסס ככל הנראה תלמיד שנזרק מהישיבה. תלונה הוגשה במשטרה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: סערה בישיבת 'אורייתא' החסידית בירושלים: אמש (רביעי) רוסס גרפיטי באותיות גדולות על קירות הפנימייה נגד משגיח הישיבה, המזכיר ומנהל הישיבה ובו קללות חמורות ואיחולים כמו: "תמותו עכשיו".

קצת רקע: לפני כשנה התפצלה ישיבת 'אורייתא' לשניים, כאשר תלמידי הישיבה המבוגרים נשלחו ללמוד במבנה הקיים במיקום אחר ברחוב לופוליאנסקי יחד עם משגיח הישיבה הגאון רבי דוד שפר.

אלא, שבחודשים האחרונים החלה התפרקות פנימית, כאשר תלמידים צפצפו על הנהלת הישיבה והתנהלו בניגוד לכללי הישיבה. מה שהוביל את הישיבה להחלטה לסגור את המקום ברחוב לופוליאנסקי ולסלק את מרבית התלמידים לצמיתות מהישיבה.

החלטת הישיבה הובילה לרתיחה מצד חלק מהתלמידים. אחד מהם החליט לקחת את החוק לידיו וריסס אמש (רביעי) גרפיטי ובו מילים חמורות על הנהלת ומשגיח הישיבה תוך הזכרת שמותיהם.

משטרה הגיעה למקום, ובקרב הנהלת הישיבה הוחלט להגיש תלונה בעקבות המקרה החמור. יצוין, כי בחורים אשר התאימו למסגרת הוחזרו למבנה הוותיק של הישיבה ברחוב הטורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר