הקרע ב'יהדות התורה'

'אגודת ישראל' הודיעה רשמית: תומכים ביונה יהב

זה היה צפוי והבוקר זה רשמי: 'אגודת ישראל' הודיעה על תמיכה בראש העיר יונה יהב, למרות - ואולי בגלל - המאבק שמנהלת נגדו סיעת 'דגל התורה'. ליצמן התקשר לברכו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן בלשכת יהב. ארכיון (באדיבות המצלם)

'דגל התורה' הכריזה מלחמה נגד ראש עיריית חיפה יונה יהב, הסיעה הארצית פועלת בכל דרך בכדי לנסות ולהדיחו מראשות העיר, אך הבוקר (שישי) הודיעה סיעת 'אגודת ישראל' כי החליטה לתמו בו לקדנציה נוספת.

יהב טען כי ב'דגל התורה' מנהלים נגדו מאבק בשל החלטתו שלא למנות את מיכי אלפר לסגן ראש העיר בשכר, "הכל מאבק על ג'וב", טען יהב. מנגד, ב'דגל התורה' האשימו את יהב ברדיפת הציבור החרדי בעיר.

כאמור, הבוקר הודיעה סיעת 'אגודת ישראל' על תמיכה ביהב: "לאחר סדרת דיונים והתייעצויות לקראת הבחירות לרשויות, הודיעה אגודת ישראל על תמיכתה בראש העיר מר יונה יהב בבחירות הקרובות לראשות העיר חיפה", נכתב הבוקר בביטאוני המפלגה.

ליצמן התקשר אמש להודיע ליהב על ההחלטה ואיחל לו הצלחה במערכת הבחירות: "ליצמן שיבח את יהב על פעילותו הברוכה למען כלל תושבי העיר, תוך עמידתו לצד הקהילות השונות ולטובת הציבור החרדי והכללי בעיר".

במערכת הפוליטית מעריכים כי מדובר בחלק מהמאבק הקשה המתפתח בין 'דגל' ל'אגודה' שבמרכזו קרע בעיר ירושלים כאשר הסיעות ירוצו בנפרד למועצת העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר