חודש לבחירות

סקר סמית: ליאון מנצח כבר בסיבוב הראשון

על פי סקר רפי סמית שהוזמן על ידי מטה ליאון ופורסם חודש לפני הבחירות משה ליאון מנצח כבר בסיבוב הראשון בבחירות לראשות עיריית ירושלים, בפער גדול על פני מתחריו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כחודש לבחירות לראשות עיריית ירושלים, מסתמן על פי סקר רפי סמית שהוזמן על ידי מטה ליאון, כי משה ליאון מנצח את הראשות כבר בסיבוב הראשון.

על פי הסקר שנערך בקרב כלל המגזרים ופורסם הבוקר (שישי) במעריב, על השאלה עבור מי תצביע לראשות העיר ענו הנשאלים כך: משה ליאון 35%, עופר ברקוביץ' 21%, זאב אלקין 14%, יוסי דייטש 9%, לא החליטו 17%, מסרב לענות 4%.

בשקלול של כל בעלי הדעה על בחירתם לראשות העיר, התקבלה התוצאה הבאה: משה ליאון 41%, עופר ברקוביץ' 29%, ואחריהם זאב אלקין עם 16% והמועמד החרדי יוסי דייטש עם 14%.

מגמה נוספת שעולה מהסקר היא שימור כוחו של עופר ברקוביץ' בציבור החילוני בירושלים אל מול היחלשות בתמיכה בזאב אלקין.

על השאלה, מי לדעתך ינצח בסופו של דבר בבחירות ויהיה ראש העיר הבא של ירושלים, השיבו הנסקרים: משה ליאון 34%, עופר ברקוביץ' 12%, זאב אלקין 12%, יוסי דייטש 5% בלבד. 37% השיבו כי עדיין לא ברור להם מי ינצח.

שאלה נוספת שהוצגה בסקר הייתה, מי מבין האישים הבאים הכי ידאג לאנשים כמוך? על פי התשובות, ליאון עם 23%, ברקוביץ' 15%, דייטש 14%, אלקין 11%, ו-37% לא ציינו שם של אף מועמד.

ממטה ליאון נמסר: "ככל שאנחנו מתקרבים למועד הבחירות, התמיכה הולכת וגוברת וחוצה מגזרים.

הסקר נערך בקרב 400 איש/ה המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בירושלים בקרב הציבור מגיל 17 ומעלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר