יורים בנגמ"ש

ליברמן: "נפתלי בנט הוא ימין משיחי וקנאי"

שר הביטחון אביגדור ליברמן במתקפה חריפה נגד יו"ר 'הבית היהודי נפתלי בנט, שלא מפסיק לבקרו סביב הטיפול בבלוני התבערה בדרום: "מוכן להקריב את הביטחון כדי להרוויח מנדט" (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

שר החינוך נפתלי בנט מרבה לתקוף את התנהלותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן סביב טרור הבלונים - שהתחדש שוב - בדרום הארץ, הבוקר הוא סופג מתקפה חריפה מצד ליברמן.

בנט טען בימים האחרונים כי: "ליברמן השאיר את ביטחון תושבי הדרום לשיקול דעתו של החמאס. הגיעה העת לומר את האמת: הסכמי ליברמן-חמאס קרסו".

הבוקר (שלישי) תוקף ליברמן, בשיחה עם 'ידיעות אחרונות', את בנט וטוען כי יו"ר 'הבית היהודי' מייצג את הימין המשיחי והקנאי החותר להקמת מדינה דו לאומית עם מתן אזרחות ישראלית לרבבות פלסטינים.

לדבריו: "הבחירות הבאות יהיו בסימן מאבק בין ימין משיחי וקנאי ומול ימין ממלכתי ואחראי שאני מייצג, נפתלי בנט התחיל את קמפיין הבחירות שלו. הוא לא מדבר בכלל על חינוך. הוא מוכן להקריב את החינוך ואת הביטחון כדי להרוויח מנדט אחד. מזל שהוא לא מאשים אותי בהתחממות כדור הארץ. האסטרטגיה שלו היא לתקוף אותי בכל הזדמנות.

"בהתחלה אמרתי שאני לא מתכוון להתעסק איתו, האיש לא קיים, עשיתי לו DELETE. אבל כשהוא עושה שימוש בביטחון המדינה לצרכים פוליטיים צריך להסביר מה האיש הזה מייצג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר