עימות חריף

בנט: "מדיניות ליברמן מול חמאס היא חלשה ושמאלנית"

יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט תוקף את שר הביטחון אביגדור ליברמן: "מדיניות ליברמן מול חמאס היא חלשה ושמאלנית; חמאס נעשה חצוף". ליברמן: "בנט הוא ימין משיחי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראשי 'הבית היהודי' והשר ליברמן (צילום: מרים אלסטר / Flash90)

"מדיניות ליברמן מול חמאס היא חלשה ושמאלנית; חמאס נעשה חצוף; הגיע הזמן למדיניות ברזל ימנית", כך תקף הצהריים (שלישי) יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט.

מוקדם יותר תקף ליברמן את בנט וטען כי הוא משיחי קנאי: "נפתלי בנט התחיל את קמפיין הבחירות שלו. הוא לא מדבר בכלל על חינוך. הוא מוכן להקריב את החינוך ואת הביטחון כדי להרוויח מנדט אחד".

בתגובה, תקף בנט את מדיניות שר הביטחון ואמר: "אני מצפה מהשר ליברמן לתקוף את חמאס ולא אותי. מדיניות ליברמן מול חמאס היא חלשה ושמאלנית. הוא מושך את כל הממשלה שמאלה. חמאס נהיה חצוף יותר מיום ליום".

לדברי בנט: "מהרגע הראשון קבעתי שצריך לירות במשגרי עפיפוני הנפץ, ובמקום זאת ליברמן מבליג ומשדר חולשה. מי שמשגר בלון עם מטען נפץ הוא מחבל שיש לחסלו ולא 'ילד תמים'. בשל מדיניות החולשה של ליברמן חמאס נעשה חצוף יותר מיום ליום".

בנט הוסיף כי: "בימים האחרונים מחבלי חמאס משגרים מאות (!) בלוני תבערה ונפץ מעל תושבי ישובי עוטף עזה; מחבלים מפרקים גדר, משליכים מטענים ורימונים ויוצאים משם ללא שריטה. הגיע הזמן למדיניות ברזל ימנית".

ח"כ עפר שלח, חבר ועדת חוץ וביטחון, תקף את העימות הפנימי בקבינט ואמר: "מעולם לא היה בישראל קבינט חסר אחריות ומשולח לשון כמו הקבינט הנוכחי.

"‫שר החינוך תוקף את שר הביטחון, ההדלפות רודפות זו את זו, וכל זה בניצוחו של ראש ממשלה שפשוט לא איכפת לו. ‬ ככה אי אפשר לקבל את ההחלטות הקריטיות על פעולה ומוכנות שהקבינט עומד בפניהן עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר