פרסום ראשון

תלמיד הישיבה ממודיעין עילית שדקר היה "במצב פסיכוטי"

תפנית בפרשה שזעזעה את עולם הישיבות: הפסיכיאטר המחוזי קובע בחוות דעת לביהמ"ש, כי הצעיר ממודיעין עילית שדקר את חברו לישיבה, "לא היה אחראי למעשיו" באותם רגעים (חדשות חרדים)

הדוקר עם עורך דינו בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תלמיד הישיבה שדקר את חברו בישיבה בקרית ספר נמצא כי היה בעת המעשה 'במצב פסיכוטי' בו בעצם לא היה אחראי למעשיו. מדובר בתפנית בעלילה שיכולה לשנות את תוצאות הפרשה. הפרקליטות סברה שיש להם "תיק בטוח להרשעה" וכרגע נראה שהם לא יוכלו להוכיח את המיוחס לבחור בכתב האישום.

חוות דעת פסיכיאטרית שנערכה בהוראת בית המשפט על הדוקר מצאה כי בעת ביצוע המעשה היה במצב פסיכוטי ולא אחראי למעשיו.

עו"ד מעוז. צילום: יח"צ

בן מעוז עו"ד דינו של הנאשם מסר ל'כיכר השבת' "כשאני אמרתי שהנאשם מצוי במצב נפשי לא טוב היו שהרימו גבה. היום, לאור חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבע שהנאשם לא היה אחראי למעשיו במועד האירוע, הפרקליטות מבינה שהיא בבעיה קשה ולא ניתן להרשיע את הנאשם בעבירות המיוחסות לו".

במסגרת הדיון היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי מרכז ביקשה הפרקליטות לשלוח שאלות הבהרה לפסיכיאטר המחוזי. בשלב הזה הנאשם יישאר באשפוז עד לדיון הבא.

כזכור, לפני כחודש, נטל החשוד סכין ששייך לישיבה ודקר את חברו 3 דקירות ולאחר מכן נמלט לאחד החדרים בפנימיה.

תלמיד ישיבה שהגיע ראשון לזירה, תיאר ל"כיכר השבת" את שהתרחש בזירה: "שמעתי צעקות שבחור התעלף, רצתי אל המקום כדי להגיש עזרה, וראיתי את חבר שלי כשהוא שרוע על הרצפה, מדמם, ברחבה שבתוך הישיבה. ניגשתי אליו, ומיד הבנתי שכמובן לא מדובר בהתעלפות, אלא במקרה חמור הרבה יותר. בחורים שעמדו הסמוך הזעיקו מיד אמבולנס. אחרי שהורידו ממנו את החולצה, הבינו כולם שמדובר שזו לא דקירה עם איזה עט, אלא דקירה עם השלכות חמורות". סיפר הבחור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר