בית שמש

ביהמ"ש דחה את ערר המשטרה נגד משה מונטג

בית המשפט המחוזי בלוד דחה היום (שלישי) את הערר שהגישה המשטרה על החלטת בית המשפט בראשון לציון וקבע כי יוסרו כמעט כל ההגבלות שהוטלו על משה מונטג (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מונטג רוקד לאחר ההחלטה (צילום: קבוצת בית שמש משה איפרגן)

בית המשפט המחוזי בלוד דחה היום (שלישי) את הערר שהגישה המשטרה על החלטת בית המשפט בראשון לציון לפיה יוסרו כמעט כל ההגבלות שהוטלו על משה מונטג במסגרת החקירה.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', לפני מספר חודשים עצרה המשטרה באישון לילה 10 בכירים מהעיר בית שמש - בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס ועבירות נוספות. בין העצורים היה גם חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת התכנון והבניה - משה מונטג.

מונטג שוחרר לביתו לאחר מספר ימים, זאת לאחר שערר שהגישה המשטרה נדחה על ידי בית המשפט המחוזי.

לאחר כחודש וחצי של הרחקה מהעירייה, בית משפט בראשון לציון, התיר לחבר מועצת העיר בית שמש, משה מונטג, לחזור למועצת העיר בית שמש תוך שהוא מגביל את כניסתו למשרדי העירייה.

במקביל, נאסר על מונטג העיסוק בנושאי תכנון ובניה ואגף ההנדסה ובתפקידו כמנכ"ל הגמ"ח. בעקבות ההחלטה של בית המשפט בראשון לציון, הגישה המשטרה ערר שנדחה באוגוסט ע"י בית המשפט המחוזי בלוד שאף קיבל את הערר שכנגד שהגיש מונטג והורה להחזיר אותו לתפקידו בגמ"ח.

היום, כאמור, דחה בית המשפט המחוזי בלוד ערר נוסף בעניינו של מונטג שהגישה המשטרה, וכעת יוסרו מעליו כמעט כל המגבלות. לאחר ההחלטה פצח מונטג בריקוד בבית המשפט.

את משה מונטג ייצגו עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין ממשרדו של ד"ר יעקב וינרוט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר