החסידי והספרדי

צפו: הרבנים שהצטרפו לתמיכה בשר אלקין

הגאון רבי אברהם יפה שלזינגר, ‏רב קהילת 'בצל החכמה' בירושלים - מחד, והגאון רבי אברהם קריספין - מאידך, הביעו את תמיכתם הברורה במועמדות השר אלקין בירושלים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אלקין אצל הרב שלזינגר (באדיבות המצלם)

המועמד לראשות עיריית ירושלים, השר זאב אלקין, קיבל היום (שלישי) את תמיכתו של הגאון רבי אברהם יפה שלזינגר, ‏רבה של זנב'ה במשך עשרות בשנים, וכיום רב קהילת 'בצל החכמה' בירושלים ובעל מחבר ספרים 'באר שרים'.

"אתה איש ישר ובזכות זה תיבחר לראשות עיריית ירושלים", איחל הרב לשר אלקין.

לאחר מכן, ביקש הרב מהשר אלקין, שכאשר ייבחר לראשות העיר, ידאג לניקיונה של העיר ירושלים כיאה לפלטרין של מלך.

השר זאב אלקין הבטיח, כי בבוקר השני אחרי הבחירות, הוא יצא בשעות הבוקר המוקדמות לבדוק את מצב הנקיונות בעיר, כמו שהיה עושה טדי קולק בשעות הבוקר. "אדאג לשיפור ושינוי רמת הניקיון בצורה משמעותית", הבטיח השר אלקין.

בתוך כך, אחד הרבנים שקיבל פניות ולחצים מגורמים במערכת הפוליטית, לחזור בו מתמיכתו באלקין, הוא הרב אברהם קריספין, רב שכונת 'קטמונים' בירושלים וראש ישיבת "יגל יעקב".

אלקין מקבל את תמיכת הרב קריספין

עמדתו של הרב הנחשב משפיעה מאוד בקהילתו ומחוצה לה, הייתה לצנינים בעיני אותם הגורמים, שלדברי גורמים במטה אלקין העזו לדרוש מהרב שיחזור בו ממכתבו שפרסם ובו תמיכה נלהבת באלקין. הגדילו לעשות אותם גורמים שהפיצו שמועות כביכול חזר בו הרב מדבריו בראשונה.

במוצאי שמחת תורה בעת ההקפות השניות, ניצל הרב את נוכחות הקהל הרב והזמין לבמה את השר אלקין, בכדי להראות לציבור כי תקוותם נגוזה וכי הרב פועל ויפעל למען בחירתו של אלקין לראשות העיר.

בעודו פונה לקהל הגדול שגדש את האירוע אמר הרב: "השר החשוב שלנו שומר ירושלים הוא, הוא דאג לירושלים למיליונים רבים, כדי לטפח את ירושלים, הוא יברך את הקהל בעזרת השם".

הרב הוסיף: "אנחנו נברך אותו שיעלה מעלה ויזכה להיות ראש העיר הבא של ירושלים".

"כולם בוחרים...", אמר הרב לקהל, שהשיב: "אלקין, אלקין".

"כולם בעזרת ד' יתלכדו סביבו", בירך הרב והוסיף: "ירושלים תעלה כמה וכמה מדרגות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר