הבחירות בירושלים

פרסום ראשון: זה ההסכם של 'הבית היהודי' עם השר אלקין

לקדם ולפתח את בית הרב קוק, להקים בתי כנסיות, סגן ראש עיר ושורת תפקידים בעירייה - אלו פרטי ההסכם שנחתם בין סיעת 'הבית היהודי' בירושלים למועמד לראשות העיר השר זאב אלקין (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מעמד החתימה (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: שבועיים לאחר הודעת "הבית היהודי" על תמיכתם בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים, נחשפים ב'כיכר השבת' פרטי ההסכם שנחתמו עם יו"ר הרשימה בעיר, חגית משה.

משה חתמה על הסכם עם אלקין בו הסיעה בראשותה צפויה להיות חברה בקואליציה שיקים, זאת כמובן במידה ותקבל מינימום מנדט אחד.

לפי ההסכם, "סיעת 'ירושלים תצליח' (אלקין. א"ר) תפעל בשיתוף עם סיעת 'הבית היהודי' על מנת לשמר לקדם ולפתח את בית הרב קוק. לקדם ולפתח ולהקים בתי כנסת במקומות ובשכונות בהם קיים חוסר בבתי כנסת לאוכלוסייה המבקשת, בפרט בשכונת חומת שמואל".

באשר לחלוקת התיקים והתפקידים נכתב: "חבר מועצה של סיעת הבית היהודי ימונה לתפקיד סגן ראש עיר, אך יובהר כי התחייבות זו תבוטל במידה וסיעת הבית היהודי תקבל פחות משני מנדטים".

עוד נאמר כי מפלגת 'הבית היהודי' תחזיק בתיקים הבאים: תיק הכספים ויו"ר ועדת הכספים, אשר יינתנו לחגית משה, במידה ותפרוש משה מתפקידה, יחליט אלקין לאחר התייעצות עם בנט מי ימונה לתפקיד.

בנוסף, תקבל הבית היהודי את תיק החינוך ממלכתי דתי כתת תיק בכפוף למחזיק תיק חינוך כללי, הבית היהודי אף תקבל את תפקיד יו"ר הוועדה לקידום מעמד הילד.

תפקיד משמעותי נוסף הוא ייצוג של חבר אחד בוועדת המשנה המקומית לתכנון ובניה, בו יכהן נציג המפלגה.

יצוין כי סיעת 'מאוחדים', המתחרה ברשימת 'הבית היהודי' על קולות הציבור הדתי בעיר, מנהלת מגעים עם המועמדים זאב אלקין ומשה ליאון.

כפי שדווח ב'כיכר השבת' המועמד משה ליאון הציע את תפקיד יו"ר ועדת הכספים לדב קלמנוביץ ותפקיד משמעותי בתחום התכנון ובניה לאריה קינג יחד עם סגן ראש העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר