ביקור נדיר

רבי דוד אבוחצירא: "חכם שלום לופס זצ"ל נלחם על חיי אזולאי"

בלעדי: האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא הגיע אמש לבקר את השר לשירותי דת דוד אזולאי, הנמצא במצב קשה, והתבטא: "רבי שלום לופס זצ"ל נלחם על חיי תלמידו עולמות העליונים" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
רבי דוד אבוחצירא (צילום: מאיר אלפסי)

האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא הגיע אמש (שלישי), באורח נדיר, לבקר את השר לשירותי דת דוד אזולאי, הנמצא במצב קשה ונלחם על חייו.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך הביקור התבטא רבי דוד בשיחה עם בני המשפחה: "המקובל הרב שלום לופס זצ"ל נלחם על חיי תלמידו השר דוד אזולאי בעולמות העליונים".

כמו כן, במהלך הערב הגיע סגן השר יצחק כהן לבקר את חברו במשך עשרות שנים, ובני המשפחה ממשיכים לבקש להתפלל לרפואת דוד בן פרלה אזולאי הנמצא במצב קשה מאוד.

כזכור, במוצאי שמחת תורה, חלה הידרדרות נוספת במצבו הבריאותי של השר דוד אזולאי הנמצא בביתו. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ביטל את לוח הזמנים שלו ויצא לצפון הארץ לשהות בסמוך למיטתו במהלך שעות הלילה.

דרעי ביקש מהציבור להתפלל לרפואת אזולאי ואמר: "אני קורא לציבור להתפלל ברגעים אלו לרפואתו המלאה והשלמה של השר לשירותי דת הרב דוד אזולאי הי״ו, דוד בן פרלה, הזקוק לרחמי שמים מרובים, והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים".

אמש התבטא ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "בשם כל ממשלת ישראל ואזרחי ישראל אני מתפלל לרפואתו של השר דוד אזולאי".

הנשיא ראובן ריבלין מסר כי "יחד עם בני משפחתו וכל בית ישראל אני מתפלל לרפואתו של ידידי, יקירי השר דוד אזולאי. שוחחתי עם בנו היום ואנו מחזקים אותם בתפילה ותקווה להחלמתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר