תעלומה

איסטנבול: עיתונאי נכנס לקונסוליה ונעלם

ג'מאל חשוגי, פרשן פוליטי בכיר שנמלט מסעודיה מחשש שיתנקשו בו לאחר שמתח ביקורת קשה על השלטונות, נכנס לשגרירות סעודיה באיסטנמבול ומאז נעלמו עקבותיו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
יורש העצר מוחמד בן סלמאן (צילום: Official White House Photo Shealah Craighead)

תעלומה בטורקיה: הפרשן הפוליטי הסעודי ג'מאל חשוגי נכנס אמש (רביעי) לקונסוליה הסעודית באיסטנבול ומאז נעלמו עקבותיו. השלטונות בסעודיה טענו כי הוא יצא מהשגרירות אך בטורקי בטוחים כי ג'אמל מוחזק בתוך השגרירות. חשוגי נמלט מסעודיה לאחר שחשש שיתנקשו בחייו בשל ביקורת קשה שמתח על הממשל במדינה.

ארוסתו, תושבת טורקיה, וחברו הקרוב סיפרו לכלי התקשורת במדינה כי הוא נכנס לקונסוליה הסעודית כדי לקבל מסמכים הקשורים בגירושיו כך שיוכל להינשא בשנית. אך מאז שנכנס נעלמו עקבותיו והם החליטו להזעיק את המשטרה.

דוברו של נשיא טורקיה טען כי העיתונאי הבכיר נמצא בתוך בניין השגרירות וכעת הממשל מנהל משא ומתן לשחרורו. אולם בסעודיה החישו את הטענות: "מר חשוגי ביקר בקונסוליה כדי לבקש ניירות הקשורים למצבו המשפחתי ויצא זמן קצר אחר כך. הוא אינו נמצא בקונסוליה או בחזקתה של סעודיה".

ארוסתו הגיבה להכחשת הסעודים ואמרה: "אם זה נכון, אז איפה הוא? איפה הוא? הלך הביתה? לא, הלכתי הביתה ולא מצאתי אותו. איפה ג'מאל?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר