הפיוע בברקן

נתניהו: פיגוע טרור קשה; ריבלין: חש צער רב

לאחר הפיגוע בברקן אמר רה"מ נתניהו כי מדובר בפיגוע טרור קשה ושלח תנחומים. הנשיא ריבלין קרא לפלסטינים לגנות. נתניהו, התייחס גם לשיח הפוליטי על הקדמת הבחירות (ארץ)

נתניהו וריבלין. ארכיון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית לפיגוע הירי בברקן בו נרצחו שני בני אדם ואמר כי "מדובר בפיגוע טרור מאוד קשה שבו נרצחו שני ישראלים באכזריות רבה וגם נפצעה אזרחית שלישית".

ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "כוחות הביטחון נמצאים במרדף אחרי הרוצח הנתעב. אני בטוח שהם יתפסו אותו ואני בטוח שגם נמצה עמו את הדין ובהקדם. אני רוצה לשלוח בשמי ובשם כל חברי הממשלה תנחומים למשפחות שני הנרצחים וכמובן את תקוותנו ותפילתנו להחלמה מהירה של הפצועה".

נתניהו התייחס גם למתיחות מול רוסיה ואמר כי "לפני זמן קצר שוחחתי עם הנשיא פוטין. סיכמנו להיפגש בזמן הקרוב כדי להמשיך את התיאום הביטחוני החשוב בין הצבאות. ישראל תפעל כל העת כדי למנוע מאיראן להתבסס צבאית בסוריה וכדי למנוע ממנה להעביר נשק קטלני לחיזבאללה בלבנון".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס לפיגוע ואמר: "אני מזועזע וחש צער רב מהפיגוע הנורא שהתרחש הבוקר באזור התעשייה ברקן. ליבנו עם משפחות ההרוגים, ואנו מתפללים לשלום הפצועה".

"זו לא הייתה רק התקפה על אנשים חפים מפשע החיים את חיי-היומיום שלהם", הוסיף הנשיא, "זו הייתה גם התקפה על האפשרות של ישראלים ופלסטינים להתקיים יחד, בדרכי שלום. אני קורא להנהגה הפלסטינית לגנות את הפיגוע הנפשע הזה ולפעול גם בכוחותיהם ללכידת המחבל והמסייעים לו.

"תחזקנה ידיהם של אנשי הרפואה אשר הגישו סיוע מהיר ומציל חיים במקום ושל כוחות צה"ל וכוחות הביטחון הדולקים אחר המחבל ומסייעיו. לא נשקוט עד אשר נמצה את הדין עם כל אחד ואחד מהם".

בתוך כך, במהלך ישיבת שרי הליכוד התייחס ראש הממשלה לדיווחים על הקדמת הבחירות ואמר כי "אני שומע ששואלים אם יש בחירות ומתי. התשובה היא שאין החלטה".

נתניהו ציין כי העניין יידון בימים הקרובים והבהיר כי לא נערך כל דיון מול החרדים בנושא הבחירות ובסוגיית חוק הגיוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר