כל הפרטים

היכונו: אלו החידושים ש'וואטסאפ' מכינה לנו

ענקית המסרים המהירים, בודקת כל העת שיפורים לאפליקציה הפופולרית בעולם. חלקם שיפורים שיועילו לנו את השימוש ויקלו עלינו וחלקם כחלק מהשינוי של האפליקציה (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

וואטסאפ ממשיכה להתחדש כדי לשמור על מקומה כאפליקציית המסרים המובילה בעולם. השינויים החדשים נבחנים כעת בגרסת הבטא של האפליקציה ובמידה ויהיו מוצלחים הם יושקו לכלל המשתמשים.

על פי הדיווח ב-ynet בגרסה הבאה ככל הנראה יושק פיצ'ר ה-Swipe to reply - כלומר, מענה להודעה באמצעות החלקה ימינה, גם למשתמשי האנדרואיד כשכרגע הוא זמין רק למשתמשי אפל.

חידוש נוסף הוא "דארק מוד", שנמצא גם הוא בשלבי בדיקה. "מצב אפל" הוא יתרון משמעותי עבור משתמשים שנוהגים לשלוח ולקבל מסרים גם בשעות הלילה או בתאורה חשוכה. עבור וואטסאפ, אפליקציה שנשענת על צבעים בהירים (ירוק ולבן), זהו מצב חיוני שיאפשר לקבל סכימת צבעים כהה בלחיצת כפתור. דארק מוד נועד כדי להקל על העומס בעיניים, והוא מותאם למצבים של סביבה חיצונית מוחשכת.

פיצ'ר מעניין נוסף הוא ה-PiP - כלומר, Picture in Picture. הוא מאפשר למשתמשים לצפות בסרטונים ששותפו בוואטסאפ - בתוך המסגרת של האפליקציה עצמה מבלי לצאת לדפדפן חיצוני. כך למשל אם קיבלתם קטע וידאו ששותף מאינסטגרם או מיוטיוב, תוכלו לצפות בו בלחיצת כפתור בתוך האפליקציה עצמה.

כפי שפורסם לאחרונה, בוואטסאפ מנסים להפוך את האפליקציה לרווחית והחידוש האחרון רלוונטי שנכון לעכשיו למשתמשי iOS, הוא אחד הצעדים לכך: על פי הדיווח, וואטסאפ מתכננת לשחרר בקרוב אפשרות ליצירת מודעות בתוך ה"סטטוס". כזכור, סטטוס הוא פיצ'ר מאוד לא פופולרי בישראל, המזכיר את הסטורי של אינסטגרם, ומוצג לכל אנשי הקשר בוואטסאפ למשך 24 שעות. ייתכן כי בקרוב משתמשי iOS יקבלו בעדכוני הסטטוס - גם מודעות של עסקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר