בית של תורה

הרבי מקאליב הקים ארגון עבור האברכים

כאלף אברכים השתתפו בכינוס 'בחכמה אבנה ביתי' שנערך על ידי 'בית של תורה' שהתייסד על ידי האדמו"ר מקאליב, במטרה לתת מענה לבעיות בקרב אברכים צעירים (חסידים)

(באדיבות המצלם)

כאלף אברכים השתתפו בכינוס 'בחכמה אבנה ביתי' שנערך על ידי 'בית של תורה' שהתייסד על ידי זקן האדמו"רים - האדמו"ר מקאליב, במטרה לתת מענה לבעיות העולות וצצות בקרב אברכים צעירים הן בחלק הגשמי והן בחלק הרוחני.

בכינוס שנערך בבית המדרש קאליב ברחוב חנה בירושלים נשאו דברים טובי המרצים והדרשנים אשר העניקו למשתתפים הרבים עצות ותובנות בכל תחומי החיים.

ראשון הנואמים היה המחנך הנודע הרב פנחס ברייער שריתק את הציבור ונתן 'טיפים' מעשיים כיצד להשרות רוגע ושמחה בבית. אחריו דיבר היועץ הרב אהרן פרידמן. הרצאה בנושא 'כלכלה נכונה ומחושבת' נמסרה על ידי הרב אליעזר כרמל.

הגאון רבי משה ברוורמן, מרבני הארגון וראש ישיבת מאה שערים, ענה במשך שעה ארוכה לשאלות הרבות והמגוונות שנשלחו על ידי המשתתפים בתחילת הערב.

בסיום, נשמעו דברים חוצבי להבות מפי המשפיע הרה"צ רבי חיים יוסף בידרמן, בחובת העמדת הבית על תילה והשמירה עליו מפני רוחות זרות הנושבות מהרחוב הקלוקל.

את הערב הנחה הרה"ג שלמה הורביץ שהזכיר את פועליו של הרבי מקאליב למען הכלל והפרט, והביע את הכרת הטוב לנכדו של הרבי העומד בראש הארגון, הרה"ג רבי ישראל מרדכי הורוויץ, שעמל ללא לאות להצלחת הארגון הכביר למענם ולתועלתם של כלל האברכים מכל העדות והחוגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר