איך לגרום לחצר קטנטנה להראות גדולה יותר?

המילה "חצר" מעלה במוחנו אסוציאציות של דשא שופע, משחקי כדור והרבה כיף. אך עבור חלק מאיתנו, המציאות היא חלקת אדמה מזערית ועלובה. למרבה המזל, יש דרכים להתגבר על העניין (בית וסטייל)

הגבילו את שטח הדשא (צילום: שאטרסטוק)

המילה "חצר" ישר מעלה במוחנו אסוציאציות של מנגל, דשא שופע, משחקי כדור והרבה כיף. עבור חלק מאיתנו, עם זאת, המציאות היא חלקת אדמה מזערית שבקושי מספיקה להכיל בריכה קטנה לילדים. למרבה המזל, יש דרכים להפוך אפילו חצר, או מרפסת, למקום שבו אתם רוצים לבלות במשך כל הקיץ.

1. הגבילו את שטח הדשא

שטח עצום של דשא בחצר, בחלל קטן, יכול לצמצם את אפשרויות הפעילות שלכם עוד יותר. המעצבת מארי פלאניגן מציעה לבחור אזורים מסוימים, לא רבים, ובהם לשתול דשא ובשטח שנשאר למקם מערכת ישיבה.

2. חשבו באופן אנכי

לא ניתן לשנות את השטח המרובע, אבל יש מאפיין נוסף שאיתו תוכלו לעבוד: גובה. "שלבו תאורת תקרה, צמחיה מטפסת או ישיבה תלויה כמו נדנדה", אומרת פלאניגן.

3. אל תגזימו ברהיטים

גישת ה"פחות זה יותר" עשויה להיות ההימור הטוב ביותר שלכם כאן. "ריהוט יכול למעשה להפוך שטח קטן למבולגן וחסר סדר. כדאי להבין כמה מקום באמת יש ברשותכם, ואם בכלל לרכוש רק כמה כיסאות או מערכת ישיבה שלמה הכוללת שולחן בתוכה לחצר שלכם. התוצאה צריכה להרגיש מאורגנת ומזמינה."

4. למדו לאהוב את הטבעי

"לוח צבעים ניטרלי ובהיר יותר, יתרום לשלווה אוורירית אפילו לחצר הקטנה ביותר", אומרת פלאניגן. לגבי רהיטים, היא ממליצה לבחור בגוונים פשוטים כמו לבן ואפור לכריות או ריפוד.

5. רככו את המעבר בין הבית לחצר

עצבו את החלל החיצוני שלכם באופן שיראה כמו תוספת לבית (ובכך הפכו את שני החללים לגדולים יותר, לפחות בהרגשה) על ידי שילוב אלמנטים כמו כריות, שמיכות ואביזרים נעימים אחרים.

6. הפכו את החצר לכיפית

בעוד בור אש, צינור מים או גינה לא בדיוק יוצרים את האשליה של שטח גדול יותר, הם יהפכו את החצר שלך לכיפית ולמקום שאתם (והאורחים שלכם) ירצו לבזבז בו זמן. ואם אתם מרגישים צורך לשחק "תופסת", תמיד יש את הפארק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר