ערוץ 10 עומד בפני סגירתו: המיזוג בוטל

בעלי המניות של 'רשת' הודיעו שלאור הסחבת והעיכוב בהחלטת מועצת הרשות השנייה בנוגע למיזוג עם ערוץ 10 הם נאלצים לוותר על העניין ולהמשיך בתכניותיהם (עיתונות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

'רשת' הודיעה כי המיזוג עם ערוץ עשר בוטל. "הימנעות הרשות השנייה מקבלת החלטה בבקשת המיזוג הובילה לביטולו, רשת חוזרת לתוכנית העבודה המלאה שנעצרה במהלך הליכי המיזוג", הודיעו היום (שני) בעלי המניות של הערוץ ובכך קירבו את הקץ של ערוץ 10 הסובל מקשיים כלכליים קשים.

"בעלי המניות נאלצו לקבל את ההחלטה שכן חברה אינה יכולה להתנהל לאורך זמן בחוסר ודאות, כל שכן, ערוץ טלוויזיה המחויב לתכנן הפקות עתידיות ועוד", נמסר, "לכן, לאור העיכובים והסחבת בהם נוקטת הרשות השנייה והחלטתה לקיים שימוע, שיימשך בפועל חודשים רבים, ומבלי שנשמעה התייחסות חיובית כלשהי לגבי נכונות המהלך להסדרת שוק הטלוויזיה, משמעות התנהלות הרשות היא אחת – טרפוד המיזוג".

"לצערנו, למרות ההערכה הרבה ושיתוף הפעולה בין בעלי המניות של רשת 13 וערוץ 10 בחודשים האחרונים ולמרות ההבנה שמיזוג שני הערוצים הוא הפתרון הנכון ביותר לשוק הטלוויזיה הישראלי, נאלצו בעלי המניות להודיע על ביטול המיזוג וחזרה לפעילות מלאה של ערוץ 13, לרבות בנייה והשקעה בלוח השידורים. בימים הקרובים צפוי להתכנס דירקטוריון החברה בכדי לבטל פורמלית את ההחלטה על המיזוג, וינחה את הנהלת החברה להציג את תוכנית הפעילות ולוח השידורים לשנים הקרובות", נמסר בהודעה.

"אנו עדין מאמינים שהפתרון הנכון לשוק הטלוויזיה המקומי הוא שילוב כוחות, אך בלב כבד וחרף המאמצים הרבים, הגענו לנקודה בה עלינו להסתכל נכונה על המציאות, ולהשקיע את מירב המאמצים הניהוליים והמשאביים ברשת 13, ולהמשיך להציע לקהל הצופים טלוויזיה איכותית, מעניינת ורלוונטית גם בשנים הקרובות". הוסיפו בעלי המניות.

כזכור, לפני כשלושה חודשים, מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו החליטה לדחות את ההחלטה בעניין המיזוג בין ערוץ 10 ורשת - זאת עד לאחר שייערך שימוע ציבורי בעניין. אי המיזוג כאמור יכול להביא לסגירתו של ערוץ 10 שנאבק על קיומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר