האזינו

ליאון לחרדים העובדים: "הטלפון שלי יהיה זמין גם לאחר הבחירות"

"אני כאן בשבילכם ובשביל התושבים, הטלפון שלי זמין ויישאר אותו מספר גם לאחר הבחירות ויהיה גם זמין", כך הבטיח משה ליאון, המועמד לראשות העיר ירושלים, לעשות חרדים עובדים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הקרב על ירושלים: ' החרדים העובדים', משפט שנשמע רבות לקראת כל מערכת בחירות, גם במערכה הנוכחית המועמדים השונים בירושלים פועלים לנכס אליהם את ציבור החרדים העובדים ששווים אלפי קולות.

המועמד לראשות העיר משה ליאון, הזוכה לתמיכת 'דגל התורה' וש"ס, פועל אף הוא לקבל את תמיכת החרדים העובדים שחלקם הגדול בוגרי ישיבות ליטאיות.

במפגש שערך אמש (שני) עם עשרות חרדים עובדים, פרש ליאון את משנתו והבטחותיו ביום שאחרי הבחירות.
"לא ייתכן שאני שומע על ילדים שלומדים בבתי ספר הנמצאים בתת תנאים". פתח ליאון את נאומו, והבטיח: "אדאג לשיפוץ בתי הספר".

עוד אמר: "חוגים לילדים יהיו ליד הבית ולא בשכונות המרוחקות מכם. ילד לא צריך לחצות כביש סואן או לדלג משכונה לשכונה בשביל חוג".

לדבריו: "אני כאן בשבילכם ובשביל התושבים, הטלפון שלי זמין ויישאר אותו מספר גם לאחר הבחירות ויהיה גם זמין, אותו מספר שהיה לי שהייתי בתפקיד מנכל משרד רה"מ".

דודי סגל, חרדי המשתייך לציבור החסידי בעיר, אמר ל'כיכר השבת' לאחר המפגש: "אני חובש שטריימל בשבת, ואני כחסיד חשוב לי ראש עיר ייצוגי עם ניסיון ניהולי מוכח, וחשוב לא פחות, אחד כזה הנתמך על ידי גדולי הדור ובעל הסיכויים הגדולים ביותר לנצח".

עוד הוסיף סגל: "אני וחבריי שהשתתפנו במפגש נתמוך במשה ליאון שמוכיח דאגה ורצון לדאוג לכל תושב בעיר בלי להתחמק מהבעיות המהותיות שהעלנו בפניו, והתברר שאותם הוא מכיר היטב והבטיח לשנות את סדרי העדיפויות לטובת התושב בעיר ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר