ההסלמה בדרום

לפיד בבאר שבע: "אני ימינה מהממשלה"

יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, מיהר הבוקר לבקר את בני המשפחה שביתה נפגע מפגיעת הרקטה בבאר שבע ואמר כי "החמאס צריך לשלם מחיר יקר". צפו בווידאו (פוליטי, חדשות)

(באדיבות המצלם)

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, מיהר הבוקר (רביעי) לבקר את בני המשפחה שביתה נפגע לפנות בוקר מפגיעת הרקטה בבאר שבע.

"הבית הזה מאחורי - ככה צריך היה היום בבוקר להיראות הבית של יחיא סינוואר. ככה צריך היום בבוקר להיראות הבית של אסימעיל הנייה. ולא הבית של משפחה שבה אימא במקרה הורידה בזמן את שלושת הילדים שלה לחדר המוגן", אמר לפיד, "לצה"ל יש ארגז כלים גדול ורחב וצריך להשתמש בכולו היום בעזה".

לפיד הוסיף כי "החמאס צריך לשלם מחיר יקר. החמאס הוא הכתובת. מה שאנחנו רואים עכשיו זה תוצר של ממשלה שבעצם כמעט חמש שנים לא החליטה מה המדיניות שלה. כשהממשלה לא מחליטה מהי המדיניות שלה, התוצאה היא שכל טיל טועה קובע את המדיניות של המדינה ושל צה"ל. התוצאה היא שאבו מאזן מוביל אותנו למלחמה נגד רצונה של ממשלת ישראל".

"ראש הממשלה צריך להגיד לנו מהי המדיניות שלו בעזה. להפסיק להסתתר מאחורי המלחמות חסרות האחריות של בנט וליברמן ולקחת אחריות", הוסיף לפיד, "כמו שהוא יודע לבקש קרדיטים על הצלחות, שייקח אחריות על כישלונות ויתחיל מהלך מסודר, כמו שהצעתי לו לפני ארבע שנים, של שיקום עזה תמורת הפירוז שלה ושל מהלומות קשות יותר כלפי החמאס".

לפיד הבהיר כי "בנושא הזה אני ימינה מהממשלה. אני חוזר, תסתכלו על הבית הזה ותשאלו את עצמכם למה הבית של יחיא סינוואר לא נראה ככה היום בבוקר".

ב'יש עתיד' הודיעו הבוקר כי "החלטנו להוריד מסדר היום של הכנסת את החוק לפיזור הכנסת של יש עתיד. אויבינו צריכים לדעת שבמלחמה מולם אנחנו כולנו ביחד. אין קואליציה ואופוזיציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר