מתח באלעד

לאחר הדיון: הערב ההכרעה על מועמדות יצחק פינדרוס

בית המשפט המחוזי בלוד דן בבקשה לפסול את מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד וכן בשאלת חוקיות הגשת הרשימה. ההחלטה, כך השופט, תינתן עד 17:00 (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יצחק פינדרוס (באדיבות המצלם)

בית המשפט המחוזי בלוד דן היום (רביעי) בבקשה לפסול את מועמדותו של יצחק פינדרוס - מועמדם של 'דגל התורה' וש"ס לראשות העיר אלעד.

מדובר בעתירה אותה הגיש עו"ד יורם אברהמי שביקשה לפסול את פינדרוס משום שעיקר חייו לא בעיר אלעד אלא במקום מגוריו הקודם – ירושלים.

עו"ד אברהמי טען בדיון בבית המשפט כי "פינדרוס אינו יכול להתמודד לראשות העיר אלעד, פינדרוס אינו תושב העיר וממילא מרכז חייו אינו מצוי בעיר אלעד, כי אם בעיר ירושלים".

לדברי אברהמי: "פינדרוס אינו עונה להגדרה של מקום מגוריו הקבוע, כי אם מקום מגוריו הארעי ומשכך אינו יכול להתמודד לתפקיד ראש הרשות המקומית באלעד".

במהלך הדיון טען עו"ד אברהמי כי "ביתו בירושלים, רעייתו בירושלים, משפחתו בירושלים, מקום עבודתו נכון ל-27 בספטמבר, היום הקובע, הוא ירושלים כסגן ראש עיר, מוסך בו מטפל ברכבו בירושלים, רבו בירושלים, חשבון הבנק בירושלים, בית כנסת שלו בירושלים".

מלבד הטענה נגד מועמדות פינדורס, נידונה שאלת הגשת הרשימה, כאשר לטענת התובע, מועמדותו של פינדרוס הוגשה לאחר שעות ההגשה הרשמיות, כשרק אז החל למלא את הטפסים". לדברי אברהמי: "יש לנו תיעוד של משה שיפמן (בא כוחה של דגל התורה ויצחק פינדרוס. א"ר) שנכנס בשעה 22:40 למשרדי העירייה ואז מילאו חוברת חדשה וזה אסור. פקיד הבחירות קיבל אותם לאחר הזמן".

פרקליטו של פינדרוס אמר בדיון כי "אין מחלוקת שנכנסנו לפני השעה 9 להגיש את הרשימה, בשלב זה המתנו בחוץ וקיבלנו פתק. ההליך שבו נכנסנו בעצם לחדר היה בסביבות השעה 21:40. הגשנו רשימה אחת, היא אגודת החרדים דגל התורה. ולאחר שהגשנו את השנייה, גשר, התעורר ויכוח עם פקיד הבחירות לנוכח העובדה ששתי הרשימות היו חתומות על ידי ח"כ משה גפני".

הדיון נמשך כשעתיים, בסופו הודיע השופט כי פסק הדין יינתן בעוד מספר שעות עד השעה 17:00 אחר הצהריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר