סיכול ממוקד?

לאור יום: איסמעיל הנייה ברחובות הרצועה

כשבישראל המתינו לדיון הקבינט בכדי להכריע האם להגיב בעוצמה לירי לעבר באר שבע וגוש דן, מנהיג חמאס איסמעיל הנייה הסתובב חופשי ברחובות רצועה עזה. צפו (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
איסמעיל הנייה ברצועת עזה (צילום: מתוך Ynet)

אמש (רביעי), בזמן שבישראל המתינו לדיון הקבינט המדיני בטחוני שיכריע האם לצאת בתגובה חריפה ברצועת עזה, בעקובת הירי לבאר שבע וגוש דן, מנהיג חמאס איסמעיל הנייה הסתובב חופשי ברחובות הרצועה והעביר מסר כי אינו חושש.

הנייה הגיע, בין היתר, לנחם את בני משפחתו של המחבל שחוסל בעת ניסיון שיגור לעבר ישראל. יחד עם הנייה הגיע פתחי חמאד, בכיר חמאס ברצועה.

כזכור, אתמול התבטא אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד דרום: "חמאס מתיימר לשלוט ברצועת עזה ומספר לאזרחי עזה שהוא מנסה להיטיב את מצבם. בפועל, שחרור הרסן בגדר, תופעת המטענים ובלוני הנפץ - בלוני התבערה - וכפי שראינו הלילה גם הרקטות, מרעים את מצבם של תושבי רצועת עזה שהביאו אותנו הבוקר לתקוף תקיפות משמעותיות: גם אתרי יצור אמל"ח של חמאס, גם מפקדות, גם מוצבים וגם תשתיות תת-קרקע.

"כל מה שנתקף נהרס ויהיה קשה לשקם וקשה להביא את הכסף. צה"ל מוכן ומכין את עצמו לתרחישים בהמשך, נדע להגיב בעוצמה גדולה יותר ונדע להגיב לכל תרחיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר