הבחירות בתל אביב

רבני העדה הבוכרית תומכים בנתן אלנתן

לקראת הבחירות בתל אביב יוצאים רבני ובכירי העדה הבוכרית בעיר במכתב תמיכה בתנועת ש"ס ובמועמדה לראשות העיר נתן אלנתן, בן העדה: "עושה לילות כימים". המכתב (חדשות)

(צילום: ש"ס ת"א)

לקראת הבחירות בעיר תל אביב יפו יוצאים רבני ובכירי העדה הבוכרית בעיר במכתב תמיכה בתנועת ש"ס ובמועמדה לראשות העיר נתן אלנתן, בן העדה.

"אנו רבני וגבאי בתי הכנסת ואנשי הציבור של העדה הבוכרית בעיר תל אביב יפו", הם כותבים "גאים בבן עדתנו, איש הציבור שעושה לילות כימים למען עירנו תל אביב ר' נתן אלנתן יו"ר תנועת ש"ס בעירנו ותומכים בו בהתמודדותו לראשות העיר ולמועצת העיר".

הרבנים ובכירי העדה מוסיפים וכותבים: "אנו קוראים בזאת לכל בני עדתנו בעיר תל אביב יפו, להצביע בבחירות הקרובות שיתקיימו בתאריך כא' חשוון תשע"ט 30.10.18 לנתן אלנתן לראשות העיר (בפתק צהוב) ולתנועת ש"ס שהוא עומד בראשה למועצת העיר (בפתק לבן אותיות ש"ס)".

על המכתב חתומים כלל הרבנים והגבאים של בתי הכנסת של העדה הבוכרית ברחבי העיר.

בתוך כך, המועד נתן אלנתן פרסם הודעת אבל בשל פטירתו של ר' אליהו בביוב ז"ל, בה נאמר כי "בצער רב קיבלתי את הבשורה המרה על פטירתו של איש החסד הדגול הרב אליהו אמינוב זצ"ל. בתחילת דרכי הציבורית לפני קרוב ל-30 שנה הלכתי איתו כברת דרך וזכיתי לשמש כעוזרו והמזכיר האישי שלו. ליוויתי אותו בצמוד במשך מספר שנים שבמהלכם התרחב מפעל החסד שהקים בעשר אצבעותיו.

"בחודשים האחרונים נפגשתי איתו מספר פעמים, אצלו בבית התמחוי, וראיתי שלמרות השנים הרבות של פעילות חסד ולמרות מצבו הבריאותי, הוא עם אותו להט והתלהבות של עשיית חסד. החסד היה כל עולמו, וגם בתקופת מחלתו, בפגישות איתו דיברנו ודנו איך להרחיב ולשכלל את מפעל החסד העצום שהקים.

"בפגישות אלו הוא התבטא מספר פעמים שהוא רואה בי את תלמידו כמי שהחל ולמד אצלו את העבודה הציבורית ופעילות החסד ושהוא גאה בי בעשייה הציבורית שלי. חבל על דאבדין ולא משתכחין. יהי זכרו ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר