פרסום ראשון

רבני העיר רמלה קוראים למיכאל דרעי: תתאחד עם ש"ס

רבני העיר רמלה - בראשות רבי יחיאל אבוחצירא - הוציאו בסוף השבוע 'קול קורא', בו הם מבקשים מהנציג הספרדי מיכאל דרעי, שהקים רשימה עצמאית, לפרוש ולהתאחד עם ש"ס (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רבי יחיאל אבוחצירא (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

סערה ברמלה לקראת הבחירות המקומיות: רבני העיר הוציאו בסוף השבוע 'קול קורא' מיוחד ובו הם קוראים לנציג הספרדי מיכאל דרעי, שהקים רשימה עצמאית, לפרוש ולהתאחד עם ש"ס.

הכל החל לפני כשנה אז נערכו בחירות אמצע הקדנציה, מי שנבחר הוא ראש העיר המכהן מיכאל וידל. לאחר הבחירות הודיעו בש"ס כי לקראת בחירות 2018 ירעננו את השורות, אז הודיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי על מינויו של מאור אשש ליו"ר ש"ס, מי שכיהן בתפקיד כסגן ראש העיר מטעם ש"ס היה מיכאל דרעי שהתחייב כי יפרוש מתפקידו.

אלא שלמרות הבטחתו פתח מיכאל דרעי מפלגה עצמאית לאחר שהבין כי סיים את דרכו בש"ס.

בסוף השבוע יצאו רבני רמלה במכתב מפויס ובו קראו לדרעי לפרוש ממפלגתו העצמאית ולהתאחד עם ש"ס.

וכת נכתב בגילוי הדעת: "בשם כל הרבנים בעיר רמלה: הננו פונים מעומק הלב לר מיכאל דרעי לכבד את חתימת ידו בכתב ההתחייבויות שעליו חתם, ולאחד את השורות למען התורה הקדושה ולמען תלמודי התורה ותינוקות של בית רבן ולמען אברכי הכוללים בעיר למען כל פעילות הקודש בעיר ולהישמע לדעת תורה, ולחכמי מועצת חכמי התורה הספרדים בארץ הקודש ובראשם מרן רבנו חכם שלום הכהן ויפה שעה אחת קודם ויש קונה עולמו בשעה אחת".

במכתב ההתחייבות לפני כשנה כתב דרעי: "אני הח"מ נציג תנועת ש"ס ברמלה מתחייב כי באם תנועת ש"ס תאשר מנויי לתפקיד סגן ראש העיר בשכר מעתה ועד למועד הבחירות המוניציפאליות הקרובות לעירית רמלה, מתחייב אני כי ממועד הבחירות הבאות והלאה לא אבקש לכהן יותר במועצה לא כסגן ראש העיר ולא כחבר מועצה".

עוד הוסיף אז דרעי במכתבו: "כמו כן ידוע לי כי התנועה מתכוונת למנות את מאור אשש לתפקיד יו"ר ש"ס ברמלה. הנני מתחייב למרות כל הנ"ל אמשיך לשרת בע"ה ולתמוך בתנועת ש"ס למען כלל הציבור".

תגובתו של מיכאל דרעי לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר