"לא בוצע ירי באוויר"

קצין צה"ל 'חש בסכנה' בכיכר השבת; האם הוא ירה באוויר?

קצין מגדוד קרקל 'חש בסכנה' בכיכר השבת בירושלים, לאחר שלטענתו הותקף בידי עשרות קיצוניים. דובר צה"ל דיווח כי הקצין ירה באוויר אך במשטרה מכחישים זאת וטוענים כי לא בוצע ירי (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ג בחשוון תשע"ט | 22.10.18
ההפגנה, אמש (צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)

קצין צה"ל, מגדוד קרקל, ירה אמש (ראשון) באוויר, בכיכר השבת בירושלים, לאחר שלטענתו הותקף בידי עשרות קיצוניים חרדים שהפגינו במקום, כך דיווח דובר צה"ל. במשטרה הכחישו זאת הבוקר והבהירו כי לא בוצע ירי באוויר.

לפי דובר צה"ל, הקצין, הותקף - לטענתו - בידי קבוצת קיצוניים ונפצע באורח קל. כאשר חש סכנה לחייו, ירה באוויר כדי להרחיק את התוקפים. לאחר התקרית, שאירעה לאחר תום ההפגנה, הקצין לא נזקק לטיפול רפואי.

הקצין נלקח על ידי המשטרה הצבאית, שחוקרת האם החייל אכן הותקף ומי התוקפים. בנוסף, נבדק האם בכלל בוצע ירי על-ידי הקצין, זאת באמצעות חיפוש אחר התרמיל בזירת האירוע.

הבוקר, כאמור, נמסר מהמשטרה כי "אנו מדגישים כי לאחר תחקור המקרה ע"י המשטרה עלה כי עת שעבר החייל בשכונה התגודדו סביבו מספר חרדים קיצוניים אך לא בוצע כל ירי באוויר".

ל"כיכר השבת" נודע כי בחקירתו הודה הקצין כי לא ביצע ירי באוויר.

אמש הפגינו עשרות קיצוניים בכיכר השבת, לטענתם במחאה על מצרם של שלוש בנות שסירבו להתגייס לצה"ל. המפגינים חסמו את צומת כיכר השבת והרחובות הסמוכים.

במהלך ההפגנה, חלק מהמפגינים הסירו שלטי קמפיין של חלק מהמתמודדים בבחירות לראשות העיר ירושלים, בעיקר מודעות בהן פורסמו תמונות נשים.

  • בהכנת הכתבה השתתף חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר