אישה נהרגה בשריפה בשוק הכרמל בת"א

בת 62 מצאה את מותה בשריפה שפרצה הבוקר בדירתה ברחוב יום טוב בתל אביב. כוחות הכיבוי וההצלה פינו אותה במצב אנוש אך נאלצו לקבוע את מותה לאחר מכן (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: כיבוי אש תל אביב)

שריפה שפרצה הבוקר (שני) בדירה ברחוב יום טוב בתל אביב הביאה למותה של אישה כבת 62. כוחות ההצלה והחילוץ שהגיעו למקום פינו אותה במצב אנוש מהדירה וניסו לבצע בה החייאה שבסופן נקבע מותה של האישה.

חובש רפואת חירום במד"א דני בן ארוש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו עשן סמיך יוצא ממבנה חד קומתי שעלה באש. לוחמי האש פעלו במקום על מנת לכבות את השריפה וברגע שהתאפשר בוצעה סריקה במבנה וחולצה ממנו אישה כבת 62 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהיא סובלת מכוויות ומשאיפת עשן. ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל מצבה היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

מחמוד תאיה חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הגברת עדיין היתה לכודה בדירתה שבסמוך לשוק הכרמל. צוותי כיבוי פעלו לחילוצה כשהיא סובלת מכוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת עשן במצב אנוש. ביצעתי בה פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים ולאחר מכן בהגעת ניידת טיפול נמרץ למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה בזירה".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר מד"א קבעו את מותה של האישה,ילידת 53'.שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ופועלים בשיתוף פעולה עם כוחות ההצלה. כוחות כב"ה השיגו שליטה על השריפה.

המשטרה עיכבה אדם,בן 58,לבירור נסיבות האירוע. הציבור מתבקש להימנע מלהגיע למקום על מנת לאפשר לשוטרים ולגורמי ההצלה לבצע את עבודתם".

.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר