זעם חרדי

השבת של לסרי: יציאה באוטו למסעדות ושופינג

בתעמולת בחירות שמפיץ היום מטהו של יחיאל לסרי, המתמודד לקדנציה נוספת לראשות עיריית אשדוד, מוצגת השבת האידיאלית • גורמים חרדים: "לב יהודי מתפלץ" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יחיאל לסרי (צילום מסך: מתוך דף הפייסבוק הרשמי)

האם לסרי התייאש סופית מהחרדים באשדוד? אם לשפוט לפי עיתון הבחירות שחולק הבוקר במרכזים מסחריים בעיר, נראה שהתשובה חיובית.

העיתון, שמנסה לשכנע את התושבים בעיר בצדקת מדיניותו של לסרי בסוגיית השבת, חושף את עמדותיו האמתיות של לסרי בנושא הנפיץ שמסעיר את אשדוד כולה בשנה האחרונה, תוך שהוא כולל אמירות קשות ופוגעניות נגד השבת, ומתהדר כביכול זהו "הסטטוס קוו".

וכך מגדיר העיתון שהפיץ מטה הבחירות של לסרי את הסטטוס קוו: "הכוונה היא לשבת בבית ברובע י"א (הרובע בו גר לסרי. א.ר.) לאחר קידוש וארוחת שבת, לצפות בטלוויזיה מבלי לשמוע רעשים של קיוסק פתוח. בשבת בבוקר, אותה משפחה נוסעת עם הרכב לים, ולאחר מכן אוכלת בשדרת המסעדות ב'מרטין בובר', ומשם ממשיכה לשופינג ב'ביג פאשן'".

לדברי העיתון, זו כאמור הגדרת הסטטוס קוו, כשהכתב מנסה לטעון שכך היה נהוג בעיר מזה שנים: "מבחינת הציבור הספציפי הזה, הסטטוס קוו הוא הפתרון המושלם, ליהנות מכל העולמות בסוף השבוע. זה מה שהם (תושבי אשדוד. א.ר.) קיבלו ב-40 השנים האחרונות, וזה מה שיקרה גם בעתיד אם ראש העיר ייבחר לקדנציה שלישית".

עיתון הבחירות של לסרי (צילום מסך)

פעילי שבת באשדוד אמרו ל'כיכר השבת' בתגובה: "לא יאומן שכך נראה עיתון בחירות של ראש עיר חובש כיפה. כל מי שיש לו לב יהודי, מתפלץ לקרוא את הדברים הקשים הללו".

בעקבות כך, הגורמים החרדים הללו אומרים ל'כיכר השבת', כי "לסרי יכול לשכוח מהתמיכה החרדית, לה הוא זקוק כעת באופן נואש".

מטעמו של יחיאל לסרי טרם התייחסו לפניית "כיכר השבת", לשם מתן תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר