פרסום ראשון

קיצוני שנעצר כשתלש תמונת נשים, שוחרר ע"י חבריו מידי השוטרים

בלשים משטרתיים שחלפו במקרה בשכונת גאולה בירושלים, תפסו 'על חם' קיצונים שתלשו תמונות נשים מאוטובוסים. אחד מהם נעצר על ידם, אך שוחרר בכוח על ידי חבריו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

סאגת תלישת תמונות הנשים: בשעה האחרונה (שני) תלשה קבוצת קיצונים שלטים עם תמונות נשים מאוטובוסים, ברחוב יחזקאל בירושלים.

במקרה, כך נודע ל"כיכר השבת", חלפו במקום בלשי משטרה, שמיד זינקו לעבר הקיצונים כדי לעצור אותם בשעת מעשה.

ואכן, אחד מהקיצונים החרדים נעצר בידי הבלשים, אלא שחבריו החלו להתפרע ולתקוף את הבלשים, ובסופו של עימות פיזי, הם הצליחו לשחרר את חברם העצור מידי השוטרים.

השחתת אוטובוס בגלל תמונת נשים (צילום ארכיון: איציק פ.)

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי אתמול ערכו בלשים חיפוש באותו אזור, ומצאו מיכל צבע (ספריי) ששימש את המשחיתים כדי להשחית את המודעות.

תרסיס הספריי הועבר על ידם למטה הארצי של משטרת ישראל, שם ינסו למצוא עליו טביעות אצבע, ובהתאם להן לנסות ולאתר את החשודים בהשחתה.

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "במהלך פעילות יזומה של בלשי משטרת ישראל באזור, פעלו השוטרים נגד חשודים בגין בריונות והשחתת שלטים וכן נפתחה חקירה שעדיין מתנהלת".

"מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי המשטרה תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולפעול למעצרם והעמדתם לדין של המעורבים".

"ללא כל קשר למקרה זה או אחר, נציין כי השחתת רכוש והתנהגות בריונית ואלימה מהווים עבירה על החוק, ולכן משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק ותפעל בנחישות נגד עבריינים המבצעים עבירות מעין אלו למען שמירת שלומו וביטחונו של הציבור, ומניעת פגיעה ברכוש בערכי הדמוקרטיה".

בהכנת הכתבה השתתף חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר