דרמה בעמנואל

ערב הבחירות: ראש המועצה פרש מהמירוץ

אף שבש"ס היו מעוניינים בכהונה נוספת של נציגם גרשי כראש מועצת עמנואל, הוא החליט לפרוש מהמירוץ לבחירות הקרובות, ולחבור למועמד האשכנזי אליהו גפני (חדשות, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גפני וגרשי, ב'לחיים' אחרי החבירה המפתיעה (באדיבות המצלם)

דרמה בבחירות למועצת עמנואל: ראש המועצה הוותיק עזרא גרשי מודיע היום (שני), כי הוא מסיר את מועמדותו לקדנציה נוספת, וחובר למועמד האשכנזי אליהו גפני.

גרשי, מועמד ש"ס לראשות המועצה, שמכהן בתפקידו מזה כעשור, הסתבך בתקופה האחרונה עם תיק פלילי, שעדיין לא נסגר, מה שככל הנראה הוסיף להחלטתו.

כעת, כשבוע לבחירות המקומיות, אחרי עשור של כהונת איש ש"ס בראשות המועצה, צפוי נציג חסידי להחליף אותו בתפקיד, כפי שפרסם לראשונה ישראל פריי ברשת 'קו עיתונות'.

אחרי שתי מערכות בחירות סוערות בישוב, ניסו הפעם במפלגות החרדיות להגיע בתחילת המירוץ להסכמה על זהות המועמד. ועדת רבנים שאיגדה את כלל רבני הישוב, ספרדים, אשכנזים ותימנים, ישבה על המדוכה תקופה ארוכה, אך לא הצליחה להסכמות.

בש"ס הבינו כי מוועדת הרבנים לא תבוא הישועה, וטרם הגשת הרשימות החליט יו"ר המפלגה השר דרעי להריץ בישוב את אופיר שלוש, איש עסקים מוכר, שבין היתר משווק את הפרויקטים החדשים בישוב המתפתח, אך גם שמו ירד מהפרק במהלך הזמן.

האיחוד הטרי, המדווח כעת, עם מועמד אגודת ישראל, מהווה לכאורה מכה לש"ס, שסימנה כבר לפני מספר חודשים את ראשות המועצה כיעד בבחירות הקרובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר