לקראת מהפכה?

ש"ס הפתיעה: תומכים בגרינברג לראשות פ"ת

יו"ר ש"ס בפתח תקווה אוריאל בוסו הודיע הערב כי הסיעה תומכת במועמד רמי גרינברג לראשות העיר, ולא בראש העיר איציק ברוורמן: "מצב העיר לא פשוט ולכן החלטנו לקחת מנהיגות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
רמי גרינברג (צילום: עמוד הפייסבוק של גרינברג)

המאבק על העיר פתח תקווה: תנועת ש"ס הכריעה כי בבחירות הקרובות, שיתקיימו בעוד שמונה ימים, הסיעה תתמוך במועמדותו של רמי גרינברג לראשות העיר.

בחודש האחרון התנהל דיון בתוך הסיעות הדתיות ש"ס, יהדות התורה והבית היהודי האם להמשיך ולתמוך במועמדותו של ראש העיר המכהן איציק ברוורמן. ביום רביעי, יהדות התורה מקיימת כנס מיוחד בעיר, בהשתתפות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי - שם, ככל הנראה, יפורסם על החלטת 'דגל' במי לתמוך לראשות העיר.

הערב (שני) הודיעה ש"ס כי היא אינה ממתינה להחלטת שאר הסיעות ומעבירה את התמיכה למועמד רמי גרינברג.

יו"ר ש"ס בעיר, אוריאל בוסו, הבהיר את הצעד ואמר: "מצב העיר לא פשוט ולכן החלטנו לקחת מנהיגות, להתאחד סביב רמי גרינברג ולהוביל מהלך שישנה את פני העתיד. אנו כולנו, ועוד אחרים שיצטרפו בהמשך, נדע לעבוד יחד באחריות רבה ולהצעיד את העיר קדימה בע"ה".

"יש לנו הערכה רבה לאיציק ברוורמן ואנחנו מאחלים לו רק טוב", הוסיף.

יצוין כי גרינברג זוכה גם לתמיכת סיעות 'יש עתיד', 'ישראל ביתנו' ו'כולנו'.

בסקר שפורסם בשבוע שעבר ב'ידיעות פתח תקווה', ונערך על ידי מכון 'מדגם' בראשות מנו גבע ומינה צמח, עולה כי רמי גרינברג גובר על ברוורמן בפער קטן. יצוין כי הפער שרמי גרינברג קיבל בסקר, זה לפני החלטת ש"ס על תמיכה בו ולפני הודעת יש עתיד, כולנו וישראל ביתנו. מה שיכול להביא להכרעת הבחירות כבר בסיבוב ראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר