בנו של הראשל"צ זצ"ל הודיע: תומך באלקין

בנו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל וראש בית המדרש לרבנים 'דרכי הוראה', הרב יוסף אליהו, הביע את תמיכתו במועמד זאב אלקין לראשות העיר ירושלים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

המועמד לראשות העיר ירושלים, השר זאב אלקין קיבל אתמול (שני) את תמיכתו של בן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל וראש בית המדרש לרבנים 'דרכי הוראה', הרב יוסף אליהו, במהלך ביקור שערך המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין בבית המדרש לרבנים 'דרכי הוראה' בירושלים.

הרב יוסף אליהו כיבד את המועמד להדליק נר נשמה על שולחנו של הראשל"צ הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, להצלחת זאב בן בנימין בבחירות לראשות עיריית ירושלים. "שתהיה לך הצלחה גדולה במערכת הבחירות ותזכה לקבל את פני מלך המשיח", איחל הרב יוסף אליהו למועמד לראשות העיר.

השר זאב אלקין הודה על התמיכה:" זכות גדולה להתברך מפי משפחת הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל. הוכח בעיר ירושלים שברכה מפי משפחת הרב, משפיעה".

במהלך הביקור, מנכ"ל מוסדות 'דרכי הוראה' הרב חיים סויסה חשבן לאלקין, כי בגימטרייה- זאב אלקין כ"א בחשון התשע"ט, יוצא- 1372. במקביל, ראש העיר ירושלם (כפי שכתוב ברוב המקומות בתנ"ך) בתוספת אות המפלגה א', יוצא גם 1372, ואיחל לו הצלחה רבה במירוץ. גימטריה נוספת, זאב אלקין ירושלם – 787. במקביל ראש העיר בתוספת אות המפלגה א', יוצא גם 787.

יצוין, כי תמיכה זו מצטרפת לתמיכה הגדולה והרחבה אליה זוכה המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין מבני משפחת הרב מרדכי אליהו זצ"ל. כמו כן, מראש לשכת הרב וראש הישיבה לצעירים הרב שמואל זעפרני, שהודיע על תמיכתו הנחרצת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר