הנרצח בפיגוע בברקן

אמו של זיו חג'בי כתבה לשר הביטחון ליברמן: "אפילו לא התקשרת לנחם"

האם שאיבדה את בנה בפיגוע האכזרי במפעל בברקן, שלחה לאביגדור ליברמן מכתב בו היא מביעה בין השאר את כאבה על התנהגותו של השר כלפיה באופן אישי, ועל היחס למשפחת המחבל (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ליברמן וזיו חג'בי הי"ד (צילום: Miriam Alster, Flash90 / צילום משפחתי)

איריס חג'בי, אמו של זיו הי"ד שנרצח לפני כשבועיים בפיגוע במפעל בברקן, על ידי העובד הפלסטיני במקום שהתגלה כמחבל אכזר, זועמת על שר הביטחון אביגדור ליברמן.

האם השכולה מביעה במכתב ישיר ששיגרה לליברמן את כעסה על העובדה כי הוחלט להקפיא את הרס בית המחבל שגדע את חיי בנה, אך גם על התנהגותו של השר כלפיה באופן אישי.

"לכבוד שר הביטחון אביגדור ליברמן, שמי איריס חג'בי" נפתח המכתב יוצא הדופן, שהתפרסם לראשונה באתר 0404. "לפני שבועיים ויומיים התהפך עלי עולמי: מחבל נפשע ומתועב רצח את בני זיו, ואת חברתו לעבודה קים יחזקאל, ונמלט מהמקום".

איריס מתארת בכאב: "בני זיו היה סמל הצדק והטוהר; מעולם לא פגע בזבוב. המחבל הנפשע לא סבל מעוני או כיבוש; הוא עבד במפעל וחי בבית מפואר, אבל היה שטוף בשנאה. מאז - חיינו נהפכו".

"לצערי", מטיחה האם השכולה את כאבה מהתנהגותו של השר ליברמן, "אתה לא התקשרת אפילו לנחם. אף אחד מצה"ל לא מעדכן אותי בשום אינפורמציה, וכעת התבשרתי שצה"ל, שמראש תכנן רק להרוס חלק קטן מהבית, הקפיא גם את זה, בנימוק שמשפחת המחבל התנגדה; אותה משפחה מתועבת שגידלה שטן, ועד היום לא גינתה אותו בפומבי אפילו פעם אחת!!".

המחבל נמלט מזירת הרצח (צילום: מתוך ynet, באדיבות "אנשי הדממה")

"אני זועקת אליך כבוד השר", ממשיכה אמו של זיו חג'בי: "עזור לי להרוס בשלמות את בית המחבל, ומיד. לא עוד חצי שנה - חדר...".

לדברי האם, "לפני שבועיים התפרסם שיש למעלה ממאה בתי מחבלים שלא נהרסו. אז הנה לצערי התווספו עוד שמות. גם בית המחבל הרוצח של ארי פולד לא נהרס".

"אתה נואם כל הזמן על הרס בתי המחבלים; עזור לי שזה יקרה באמת. מחכה לתשובה, איריס חג'בי, אמו של זיו זכרונו לברכה", חותמת האם את מכתבה החריג.

מלשכת שר הביטחון נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "שר הביטחון משתתף באבלה הכבד של איריס חג'בי ומשפחתה. את תשובתו למכתבה, נמסור לה באופן אישי, ולא באמצעות התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר