התגובות להסכם

"החיבור בין 'הפלג' לבין אלקין - מהלך טבעי"

הסרת מועמדותו של חיים אפשטיין מ"בני תורה" (הפלג) לטובת תמיכת אנשיו בזאב אלקין לראשות עיריית ירושלים, שנחשפה ב"כיכר השבת", נתפסת כטבעית בעיני ח"כ עזריה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אפשטיין ואלקין (צילומים: משה בלוי - Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ רחל עזריה, שחברה למפלגתו של זאב אלקין המתמודד לראשות עיריית ירושלים, מגוננת על הסכם התמיכה שחתם עם אנשי 'הפלג'.

כזכור, וכפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", אמש (שני) הוחלט ב"הפלג הירושלמי" ('בני תורה'), להסיר את מועמדותו של חיים אפשטיין נציגם, ולהעביר את תמיכתם לאלקין, השר מהליכוד.

בראיון לתוכנית 'מה בוער' בגלי צה"ל, התבקשה ח"כ עזריה ('כולנו') לספק הסבר לחבירת הפלג החרדי הקיצוני למועמד הממלכתי והציוני.

"החיבור של אלקין לפלג הירושלמי - טבעי. אלקין הוא ממשיך דרכו של ראש העירייה הקודם ניר ברקת, ש'הפלג' היה שותפו", הסבירה עזריה, שכזכור רצה בעצמה לראשות העיר, אך הסירה את מועמדותה וחברה עם מפלגתה 'ירושלמים' אל אלקין.

בתוך כך, עו"ד אלישע פלג, ראש רשימת 'הליכוד-מחל' בירושלים, מתח ביקורת קשה על מה שהגדיר כחבירתו של השר אלקין ל'פלג המסוכן': "הוא איבד את העשתונות לחלוטין, ובייאושו חובר לקיצוניים ביותר".

אנשי 'הפלג' חוסמים את הרכבת הקלה בי-ם, במחאה על מעצר עריק (צילום ארכיון: דוד פרלמוטר, מחאות החרדים הקיצוניים)

"בשעת מצוקתו, וכדי לזכות בעוד כמה קולות, אלקין משתף פעולה עם אנשי הפלג הירושלמי המסוכן, והופך מחויב להם. מדובר באותם קיצוניים שמבזים את דגל ישראל, ומכים את חיילי צה"ל פעם אחר פעם. נתנגד לכל שיתוף פעולה עם הפלג הירושלמי ונטורי קרתא", הודיע ראש 'הליכוד-מחל' בהודעתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר