"לא היו דברים מעולם"

המאבק של עץ על חסידי ברסלב וההכחשה

במפלגת 'בני תורה' של 'הפלג הירושלמי' מנסים לקבל גם את קולות חסידי ברסלב, אלא שבעקבות כינוס שנערך, אחד ממשפיעי ברסלב פרסם הכחשה כאילו תמך ב'עץ' (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

המאבק על כל קול וכל קהילה וקהילה בבחירות המוניציפליות מביא כצפוי מכתבים והכחשות של רבנים ששמם נקשר בתמיכה כזו או אחרת.

מהודעה שהגיע לידי "כיכר השבת" ומהכחשה שפרסם אחד ממשפיעי ברסלב נראה כי במפלגת 'בני תורה' של 'הפלג הירושלמי' מנהלים מאבק על קולות חסידי ברסלב.

בהודעה שנשלחה לחסידי ברסלב בבית שמש, נכתב כי "הערב יתקיים כנס ראשון של חסידי ברסלב למען הצלחתה של סייעת 'בני תורה - עץ'. כידוע פנו רבני ברסלב למועמד שייצג אותנו עד היום בכמה דרישות, ובעיקר להקים ועדת רבנים מהחסידות, שהם יקבעו הכול בקשר לייצוג חסידות ברסלב במוניציפלי ובשלטון, לצערנו הוא סרב לענות על דרישות הרבנים ולכן הם הורו לפתוח במשא ומתן עם המפלגות האחרות".

"בשבוע שעבר נסגר הסכם שבו התחייבה 'סיעת בני תורה - עץ' לדאוג לכל צרכי חסידי ברסלב בהדרכה צמודה של וועדת הרבנים", נכתב בהודעה בה הוזמנו חסידי ברסלב "שנוהגים להצביע לבחירות" לכינוס במטה 'בני תורה'.

ההכחשה

במהלך הערב, מתברר, נאמרו דברים בשם רבני ברסלב ובין היתר בשמו של הגאון רבי נתן ליברמנש, מגדולי רבני ברסלב בבית שמש.

אלא שאמש, פרסם הרב ליברמנש הכחשה בה כתב: "שמעתי אומרים בשמי להצביע לטובת מפלגת עץ. 'לא היו דברים מעולם'. אני עצמי אינני משתתף בבחירות מסיבות טכניות, אילו הייתי משתתף הייתי מצביע לרשימת ג'", על החתום: נתן ליברמנש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר