עימותים אלימים

דיווח פלסטיני: צעיר נהרג בעימות עם צה"ל

עימותים שהתפתחו להפרת סדר אלימה נגד כוח צה"ל שהגיע לכפר טמון לבצע מעצר של מבוקש פלסטיני פוזרו בידי הכוחות בשטח שנאלצו לירות לעבר מפרי הסדר. הטענה תיבדק (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
העימותים בכפר טמון (צילום: תקשורת ערבית)

פלסטיני בן 23 נהרג הלילה (רביעי), על פי דיווחים פלסטינים, בעימותים עם צה"ל בכפר טמון שבשומרון, בין שכם לג'נין. העימותים פרצו בעקבות כניסה של כוחות לכפר במהלך הלילה. על פי הפלסטינים, הוא נורה בפלג גופו העליון ופונה לבית החולים, שם מת מפצעיו.

האירוע בטמון התרחש במהלך הפרת סדר אלימה שהתפתחה נגד כוח צה"ל שהגיע לכפר לבצע מעצר של מבוקש פלסטיני. בצה"ל בודקים הטענה ולפיה אחד הפלסטינים שהשתתף בהפרת הסדר נהרג מאש החיילים. מצה"ל נמסר כי כ-50 פלסטינים השתתפו בהפרת הסדר, יידו אבנים והציתו זיקוקים לעבר הלוחמים. החיילים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי כדי לפזר את הפרת הסדר.

במקביל, במהלך סריקות של לוחמי צה"ל לאיתור אמצעי לחימה בלתי חוקיים במרחב החטיבה המרחבית מנשה, תפסו הלוחמים שני נשקים בייצור עצמי. במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל ביהודה ושומרון 16 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון.

אמש, לוחמי צה"ל חשדו כי מחבל או מחבלים ירו לעברם במחסום ליד חלחול מצפון לחברון. איש לא נפגע. החיילים השיבו אש. צה"ל הציב מחסומים ופתח במרדף אחר היורים. הבוקר נמסר מדובר צה"ל, כי מתחקור ומסריקות בשטח עולה כי בפועל לא בוצע ירי לעבר הכוחות. נמסר כי האירוע יתוחקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר