מקור החומר נחשף

הפאשלה של יחיאל לסרי: שכחו למחוק את המספר

ההכרעה של הציבור החרדי-אשכנזי באשדוד לגבי מועמדו לראשות העיר, מבוששת לבוא, ובינתיים מופץ חומר המשמיץ את המועמדת היחידה שרלוונטית לחרדים. טעות קטנה וטיפשית, חשפה את מפיץ החומרים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ראש העיר יחיאל לסרי (צילום ארכיון: אבי רוקח, ynet)

חמישה ימים לפני הבחירות, ותמיכת החרדים האשכנזים באשדוד עוד לא 'סגורה' עם מי מהמתמודדים לראשות העיר. אנקדוטה מביכה שאירעה היום (רביעי) למטהו של יחיאל לסרי, ראש העיר הנוכחי, מפחיתה עוד מסיכוייו לנצח.

כידוע, הציבור החרדי בעיר מהווה לשון מאזניים בבחירות הללו, וההמתנה הארוכה להכרעת חלק משמועתי ממנו, גוררת גל עכור של הסתה והשמצות, שכבר מזמן עבר את כל השיאים האפשריים.

לשיא הגיעו הדברים בפרשת ההקלטות נגד הלן גלבר, המועמדת היחידה שרלוונטית גם בקרב חלקים במגזר החרדי בעיר. ההקלטות כללו כזכור גם אמירות שלא נעמו לאוזניים החרדיות, ומי שעמד מאחוריהן הוא איש עסקים מקומי שהכריז נגדה מלחמת הקלטות מתמשכת, כשבמטה גלבר הציגו דו"ח שקבע כי כל ההקלטות הללו זויפו ובושלו.

הלן גלבר (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

חומרים משמיצים מהסוג הזה, מופצים בדרך כלל מדפי פייסבוק פיקטיביים ומספרי טלפון אנונימיים, אבל טעות קטנה וגורלית של מטה לסרי חשפה היום את מקור ההשמצות נגד גלבר: מטה לסרי בכבודו ובעצמו.

מספר נייד רשמי של המטה, שמפיץ הודעות רשמיות של לסרי, הפיץ בבת אחת שתי הודעות. אחת עסקה בהזמנה לכנס התומכים של לסרי, אך השנייה הפיצה חומר נגד גלבר, המנסה להסית נגדה את תומכיה הפוטנציאליים. בכך נחשפו תושבי אשדוד להוכחה ניצחת לטענותיהם של אנשי גלבר, כי לסרי הוא זה שמסית נגדה.

במטה גלבר אמרו היום בתגובה, כי "הבלוף הגדול של לסרי התגלה היום. כמו כל תושבי אשדוד, קיבלנו בתדהמה שתי הודעות SMS מאותו מספר טלפון ובאותו מבנה של הודעה וקישור ללחיצה. הודעה אחת המזמינה את תושבי אשדוד לכנס של לסרי, והודעה שניה - הודעה מבישה של הסתה המקשרת לעוד סרטון בסגנון הסרטונים שהוצאו נגד הלן גלבר לכל אורך מערכת הבחירות".

ההוכחה ה'מפלילה' (צילום מסך)

"הצוות המשפטי של המטה עובד בשעות אלו על הגשת תלונה למשטרת ישראל, ועכשיו, משהתברר באופן מובהק מי אחראי לעשרות הפרסומים השקריים נגד הלן גלבר, יעבוד הצוות גם על תביעה משפטית כנגד לסרי עצמו".

לפי מטה גלבר, לסרי "מתראיין וטוען שיש הסתה נגדו אבל הוא המסית הגדול ביותר. זה לא ראש עיר. יש סיבה ברורה למה הוא מסית רק נגד גלבר ולא נגד סניה או לחמני. גם הצוות האסטרטגי שלו מבין שהיא האיום הממשי על שלטונו".

ממטה לסרי סירבו להגיב לפניית 'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר