ראש בראש

נתניהו: "שר לשעבר רוקח תרגיל חתרני"; סער: "יום הולדת שמח"

ראש הממשלה הפריח היום לחלל האוויר חשדות פוליטיים חמורים נגד יריבו מבית, השר לשעבר גדעון סער, שניסה לעשות נגדו יד אחת עם חברו נשיא המדינה ריבלין (אקטואלי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האשמותיו של נתניהו, הערב (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השמיע הערב (רביעי) חשדות פוליטיים קשים כלפי בכיר הליכוד גדעון סער, מבלי להזכיר את שמו.

במסיבת יום הולדתו ה-69, אמר נתניהו: "זה כמה שבועות שאני יודע ששר לשעבר בליכוד מדבר עם גורמים בקואליציה ורקח איזה תרגיל חתרני, שאני אביא את הליכוד לניצחון סוחף בבחירות ואחר כך ידאגו שאני לא אהיה ראש ממשלה, בניגוד לרצון בוחרי הליכוד, בניגוד לרצון הציבור, בניגוד לדמוקרטיה".

"אני מסתובב בארץ יחד אתכם ואני רואה את התמיכה האדירה בנו: בי, ברעייתי, תמיכה שאני לא זוכר כמותה מאז שנכנסתי לפוליטיקה. ולכן מלכתחילה זה נועד לכישלון כי הציבור לא נותן לדבר כזה לקרות. אבל זה כן חשף פרצה בחוק ואנחנו נחשוב מה לעשות עם זה", הוסיף ראש הממשלה.

גדעון סער הסתפק בתגובה לקונית, במהלך כנס בעיר מעלות, ואמר: "אני מאחל לראש הממשלה יום הולדת שמח...".

נתניהו וסער (צילום ארכיון: Gideon Markowicz/ Flash90)

כזכור, בעיתון ישראל היום נחשף הבוקר, כי בכיר לשעבר בליכוד מקדם יוזמה שלפיה הנשיא ראובן ריבלין לא יטיל על נתניהו את הרכבת הממשלה, והוא אף דיבר על כך עם כמה שותפים בקואליציה.

בבית הנשיא הגיבו בביטול לפרסום זה, ואמרו שמדובר ב"פרנויה שאינה נשענת על צעד מוחשי או מחשבה שהתרחשו במציאות. כידוע, את הטיפול בתופעות שכאלה יש להשאיר בידי אנשי מקצוע שאינם דוברים...".

גם סער עצמו, אליו כוונו האשמות נתניהו, מיהר מוקדם יותר להכחיש: "‏בדרך כלל איני נוהג להתייחס לטענות הזויות ובפרט שאין אדם שמוכן להתייצב מאחורי הדברים ולומר אותם בקולו. אבל מאחר ששמי שורבב אני מודיע בצורה הכי ברורה: אין שחר לדברים שפורסמו. הם מופרכים לחלוטין. מטרידה אותי המחשבה שיש מי שלוחש על אוזנו של ראש הממשלה הבלים מסוג זה", הגיב.

יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם (הליכוד), הודיע כי בכוונתו להגיש הצעת חוק שתשנה את השיטה כיום, ותחייב את הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על המועמד שקיבל את מספר המנדטים הגדול ביותר בבחירות, וכך תסוכל המזימה שמייחס נתניהו לחברים ריבלין וסער.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר