העימות לשיא

נתניהו: "סער פועל להדיח אותי"; סער: 'עלילה'

השר לשעבר גדעון סער הגיב למתקפה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו שטען כי פעל להדיחו ואמר: "ראש הממשלה מוקף חורשי מזימות, עליתי לדרגת איום על המשטר" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
סער ונתניהו בימים טובים יותר (צילום: פלאש 90)

השר לשעבר גדעון סער הגיב הבוקר (חמישי) להאשמה של ראש הממשלה בנימין נתניהו שלפיה תכנן מזימה נגדו בשיתוף הנשיא ראובן ריבלין, שבמסגרתה יהיה זה השר לשעבר שיקים את הממשלה הבאה.

סער אמר בראיון ל'דקלסגל' בגל"צ: "זאת חציית קו אדום, קרה פה דבר חמור. סייעתי לנתניהו להגיע לשלטון ומעולם לא הייתי מאויביו. לצערי הוא מוקף בחורשי רעות ומזימות. זה לא טובת הליכוד וזה מזרים רעל לעורקיה. אני קורא לראש הממשלה - תציג ראיות. עליתי לדרגת איום על המשטר. אמרתי לרעייתי - לא מתקרבים לאף קונסוליה".

בתגובה, מסרו מלשכת ראש הממשלה: "התגובה ההיסטרית של גדעון סער וגידופיו נגד ראש הממשלה נתניהו רק מוכיחים את מה שכל העובדות מראות: גדעון סער הוא חתרן שניסה להדיח את ראש הממשלה נתניהו בניגוד לרצון בוחרי הליכוד.

"תאוות הכוח שלו גרמה לו שלא להיזהר בשבועות האחרונים, כשדיבר עם שרים וחברי כנסת וחשף את מזימתו להדחת נתניהו, אחרי שרה״מ יוביל את הליכוד לניצחון בבחירות".

כזכור, במהלך מסיבת יום הולדתו ה-69, אמר נתניהו: "זה כמה שבועות שאני יודע ששר לשעבר בליכוד מדבר עם גורמים בקואליציה ורקח איזה תרגיל חתרני, שאני אביא את הליכוד לניצחון סוחף בבחירות ואחר כך ידאגו שאני לא אהיה ראש ממשלה, בניגוד לרצון בוחרי הליכוד, בניגוד לרצון הציבור, בניגוד לדמוקרטיה".

"אני מסתובב בארץ יחד אתכם ואני רואה את התמיכה האדירה בנו: בי, ברעייתי, תמיכה שאני לא זוכר כמותה מאז שנכנסתי לפוליטיקה. ולכן מלכתחילה זה נועד לכישלון כי הציבור לא נותן לדבר כזה לקרות. אבל זה כן חשף פרצה בחוק ואנחנו נחשוב מה לעשות עם זה", הוסיף ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר