"יטלטל את המערכת"

תיעוד בלעדי: אריה דרעי חושף את ה'גרעין'

"אצלנו אין קלטות...", אומר "השר אריה דרעי", בסרטון הומוריסטי נוסף כחלק מקמפיין ש"ס לבחירות, וחושף את הארכיון ובו כל האמת אותה הסתירו מעיני הציבור. צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ש"ס)

הסרטון ההומוריסטי החדש, בו נראית דמותו של השר אריה דרעי מגולמת להפליא על ידי השחקן אלעד כהן, הוא כנראה גולת הכותרת בסדרת הסרטונים המשעשעים והמפתיעים שיצאו מתחת ידיה של תנועת ש"ס לקראת הבחירות לרשויות.

ל"כיכר השבת" נודע כי מי שעומד מאחורי הסרטונים הללו הוא לא אחר מיו"ר התנועה עצמו, השר דרעי, שהורה לאנשי לשכתו על קו הסברה חדש ומקורי לתנועת ש"ס. פחות המסרים הוותיקים ויותר פניה לקהל הצעיר באמצעות סרטוני הומור.

בסרטון הנוכחי שאושר עלי דרעי עצמו, נראה "השר דרעי" בפארודיה על מסיבת העיתונאים המפורסמת של ראש הממשלה נתניהו, בו חשף את תכניות הגרעין של איראן.

בסרטון הנחשף ב"כיכר השבת" לראשונה, פונה דרעי לציבור ומודיע, כי החליט לחשוף את כל האמת אותה הסתירו מעיני הציבור במשך שנים. בשלב הבא הוא מסיר את הלוט מעל ארונות קלסרים ודיסקים ("אצלנו אין קלטות...") בהם מצויים כל הישגי תנועת ש"ס מאז 1984.

ל"כיכר השבת" נודע, כי לצורך הפקת הסרטון נשכר מאפר מקצועי מהשורה הראשונה, שעמל במשך שעות על מלאכת האיפור, כולל הרכבת זקן ויצירת תווי פנים התואמות למקור. על כשרון החיקוי הקולי של אלעד כהן אין צורך להרחיב..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר