פרסום ראשון

פילוג בפתח תקווה: יהדות התורה הודיעה על תמיכה באיציק ברוורמן

'יהדות התורה' בפתח תקווה חתמה על תמיכה בראש העיר המכהן, איציק ברוורמן. 'הבית היהודי' צפויים גם הם לתמוך בברוורמן, בעוד ש"ס הודיעה על תמיכה ברמי גרינברג (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגר"י רוזן וברוורמן, אמש (צילום: כיכר השבת)

פילוג בפתח תקווה: מפלגת 'יהדות התורה' חתמה הבוקר (חמישי) על תמיכה בראש העיר המכהן, איציק ברוורמן, לראשות העיר לקדנציה נוספת.

תמיכת 'יהדות התורה' מגיעה ימים ספורים לאחר הודעת תנועת ש"ס בעיר, על תמיכה במועמד לראשות העיר, רמי גרינברג.

סיעת ש"ס בפתח תקווה בראשות אוריאל בוסו מונה כיום ארבעה מנדטים, והיא נחשבת לסיעה הגדולה בקואליציה של ברוורמן, אך למרות זאת היא הפתיעה השבוע את המערכת הפוליטית בעיר בהודעתה על תמיכה ברמי גרינברג.

הבוקר (חמישי) נחשף ב'כיכר השבת' מכתבו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן, בו הוא קורא למצביעי ש"ס לתמוך גם ברמי גרינברג לראשות העיר.

מלבד סיעת ש"ס, גם 'הליכוד', 'יש עתיד', 'כולנו' ו'ישראל ביתנו', תומכים במועמדותו של רמי גרינברג, והקרב על ראשות העיר צמוד מתמיד, כשבחלק מהסקרים גרינברג מוביל על פני ברוורמן.

לעומתה, 'יהדות התורה' מחזיקה בשני מנדטים, ושואפת להגדיל את כוחה לשלושה מנדטים בעקבות הגידול הרב בקרב הציבור החרדי בעיר במהלך השנים האחרונות.

במקום הראשון ברשימת 'יהדות התורה' מכהן נציג 'דגל התורה' אליהו ברוכי, במקום השני ישראל פרידמן מ'אגודת ישראל', במקום השלישי שמעון ברגמן (דגל התורה) ובמקום רביעי יעקב גנזלר נציג שלומי אמונים.

בנוסף, ל'כיכר השבת' נודע כי בסיעת 'הבית היהודי' צפויים אף הם לתמוך באיציק ברוורמן לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר