צפו:

תיעוד: כינוס התמיכה של דגל התורה במשה ליאון בירושלים

ראש ישיבת סלבודקא וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי משה הלל הירש בנאום נוקב במיוחד בכנס דגל התורה אמש בירושלים בו הסביר על ההכרעה בבחירתו של משה ליאון לראשות העיר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן)

אלפים השתתפו אמש (חמישי) בכינוס למען 'דגל התורה - דת' ולמען משה ליאון לראשות העיר ירושלים. בראש הכינוס עמדו גדולי ישראל וחברי מועצת גדולי התורה. בנאום חריג ויוצא דופן פירט חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי משה הלל הירש בנחרצות את חובת הציות לגדולי התורה באשר לבחירות בי-ם.

ראש ישיבת סלבודקא אמר בנאומו: "יש שתי שאלות. למה ההוא ראש עיר ולא השני ולמה רצים בנפרד, כל מה שנעשה בין ביחס לבחירת משה ליאון ובין בהחלטה לרוץ בנפרד נעשה בשליחות של גדולי ישראל ששקלו בעצמם הנגלות והנסתרות, ויש נסתרות, ועל פי זה החליטו לתמוך במשה ליאון לראשות העיר ולמועצה בנפרד".

עוד הוסיף: "שואלים על ראש העיר למה הוא ולא השני, ובמועצה למה לא ביחד. ונכנסה אדישות ויש שמחליטים שב ואל תעשה. כל הנוגע לירושלים גם בנוגע למשה ליאון הוחלט על ידי הגר"ד כהן הגר"י אפרתי והגר"ב סולובייציק".

בדבריו, תקף ראש הישיבה את המלעיזים על דברי גדולי ישראל: "יש לשון הרע וליצנות, ויש אומרים שהרי יש חילוקי דעות בין הנציגים, אבל מי שלא בוחר צריך לדעת שיש לו אחריות כמה תורה יהיה בירושלים".

צפו בקטעים נוספים מתוך הכינוס:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר