מרדף לשועפט

כך אריה קינג החזיר את הקטנוע הגנוב שלו

הקטנוע של חבר מועצת העיר ירושלים, אריה קינג, נגנב במרכז העיר ירושלים. למרות פנייתו למשטרה עם מיקום הקטנוע לא נעשה דבר והוא יצא בעצמו להביא אותו (חדשות)

(צילום: מתוך דף הפייסבוק של קינג)

האופנוע של חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג, נגנב אמש (מוצ"ש) בשעה 11 בלילה ממרכז ירושלים אלא שהגנבים הסתבכו עם האיש הלא נכון.

קינג גולל את סיפורו המקומם בדף הפייסבוק שלו "הגשתי תלונה במשטרה כבר ב-24:00,במעמד הגשת התלונה אומר לי השוטר (חביב מאד,יש לומר), שאגש מחר בבוקר להגיש תלונה במשטרה".

מיקום האופנוע באמצעות איתוראן

"שאלתיו?מה עם הקטנוע? הצגתי לו על גבי תצלום אויר את מיקום הקטנוע, כי חברת איתוראן שלחו לי את מיקומו המדויק של הקטנוע. השוטר החביב חייך ונסע. לבינתיים מדווחים לי מחברת איתוראן שהקטנוע שינה מקום והוא ממש ליד מחסום שועאפט. 200 מטר מהמחסום. אתם קולטים? 1 דקה הליכה של שוטרי ירושלים והקטנוע שלי ישוב לידי.

קינג החליט ברגע זה לטפל בנושא בעצמו, "אז מה עושים? אם אין לי ....מי לי? נוסעים לאסוף את הקטנוע. יחד עם ידידי נתן ון זוהרן ששמע על המקרה דרך הפייסבוק, נכנסתי למחנה הפליטים, רגע לפני שהגענו למקום שאיתוראן סימנו לי ששם נמצא הקטנוע, ולפתע מולנו מגיח הקטנוע ועליו 3 מקומיים".

קינג שזיהה את הקטנוע החל במרדף אחרי הגנבים, "דלקנו אחריהם לכיוון שכונת השלום (עלאק שלום...) עד שהגנבים נכנסו למאפייה מקומית על דרך ענתא. ברגע זה יצאנו לקראתם, סגרנו אותם בתוך המאפייה והבהרנו להם בדרך שלא משתמעת לשני פנים.. ובקיצור....הקטנוע שב לידי".

ממשטרת ישראל נמסר: "העובדה שאדם לוקח סיכונים מיותרים ובוחר שלא להמתין למשטרה ולא מאפשר לה לבצע את תפקידה - איננה מעידה על דבר, חוץ מכך שהאירוע יכל היה להסתיים אחרת ולהסלים נוכח מעשה נחפז וחסר אחריות.
בניגוד לנטען, בשנים האחרונות נאבקת המשטרה בנחישות בעבירות הרכוש והתוצאות בהתאם: ירידה של כ-40% בכמות עבירות הרכוש בתוך עשור, לצד אלפי מעצרים וכתבי אישום נגד כנופיות ועבריינים.

בשנה החולפת, הירידה הדרמטית ביותר נרשמה בתחום גניבות הרכב, זאת על אף גידול מתמיד במספר כלי הרכב הנעים בכבישי ישראל - כשחלה ירידה של כ-20% בכמות כלי הרכב שנגנבו בישראל ובתוך עשור חלה ירידה של למעלה מ-50%. בנוסף אלפי רכבים גנובים מוחזרים לבעליהם החוקי מדי שנה. ירידה זו העמיקה ב-13% נוספים בחציון הראשון של השנה הנוכחית (2018), וכן נעצרו ע״י המשטרה 753 גנבי רכבים והוגשו מאות כתבי אישום, כשבאזור ירושלים בלבד נתפסו והושבו לבעליהם למעלה מ-170 כלי רכבים גנובים מאז תחילת השנה.

עוד בניגוד לנטען, משטרת ישראל ולוחמי מג״ב פועלים בכל ימית השנה נגד כנופיות ועבריינים, גם באזור מזרח ירושלים ובכלל זה מ.פ שוועפט, כמו בכל מקום אחר בישראל.

המשטרה קוראת לאזרחי ישראל שלא לקחת את החוק לידיים ולבצע מעשים פזיזים שעלולים להסלים אירוע של פגיעה ברכוש, לאירוע של פגיעה בחיי אדם, ולדווח על כל אירוע מעין זה למשטרה על מנת לאפשר לה לבצע את תפקידה.
משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עברייני הרכוש באשר הם, בכל זמן ובכל מקום, למען שלמות רכושם של אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר