המעצבת הנחשבת ג'סיקה מקארת'י: כך תסוו בבית קירות מקולפים

רדיאטורים חלודים? קירות מקולפים? אפילו בתים מעוצבים להפליא מכילים כמה פגמים, מכורח הזמן. המעצבת ג'סיקה מקארת'י מסבירה מהן הדרכים להסוות את הדברים בבית שפחות נעימים לעין (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

רדיאטורים חלודים, כתמים בספה וקירות מקולפים. אפילו בתים מעוצבים להפליא מכילים כמה פגמים, מכורח הזמן. האתר "Pure Wow" הרים טלפון לג'סיקה מקארת'י, מעצבת מוכשרת באופן יוצא דופן, ובירר איתה מהן הדרכים הטובות ביותר להסוות את הדברים בבית שפחות נעימים לעין.

ריפוד מוכתם

הפעוט בן השנתיים הטביע את חותמת ידו המרוחה בקטשופ על הספה. הסרתם את ריפוד הבד, ריססתם מסיר כתמים ותחבתם לתוך מכונת הכביסה בתקווה שהכתם יוסר. לא עבד. במקום כיסויי בד חלופיים ומיושנים (אשר עלולים לשנות לחלוטין את הצורה ואת האסתטיקה של הרהיטים שלכם), פנקו את הכסאות, הכורסאות והספות בריפוד חדש, יוקרתי ודקורטיבי או זרקו שמיכה על האזור הבעייתי, בצורה עיצובית.

קירות סדוקים

חריצים, סדקים, קילופים או שינוי בצבע גורמים לקירות שלכם להראות פחות נוצצים? אנחנו אומרים, נצלו את ההזדמנות הזו לעיצוב חדש ונועז יותר על ידי בדיקה של טפט נשלף. הוא גם מכסה לחלוטין את האזור הפגוע וגם יוצר אפקט של וואו גדול.

עובש

כדי להסתיר עובש שהצטבר מחוץ לאמבטיה, ניתן לצפות אותו באבנים. כיום, קיימים בשוק לבנים קלילות במיוחד שניתן להדביק בקלות, ללא צורך בהזמנת בעל מקצוע וכך להסתיר את העובש שנוצר.

קיר אוורור

השתמשו במחצלת דלת כדי לכסות קיר אוורור כעור. ניתן לצבוע בספריי מוזהב את המחצלת, ולכשתתייבש, לתלות אותה על פתחי האוורור והופ, קיבלתם מראה וינטג' מהמם.

מחשבים

אמנם יש תמיד את האפשרות למקם את המחשב שלכם בתוך ארון ייעודי, אך אנחנו אוהבים את הרעיון של הוספת קיר גלריה סביבו כחלופה יעילה יותר. תלו כמה מיצירות האמנות האהובות עליכם בקיר מסביב, מקמו עציצים או צמחים או אפילו את אוסף כובעי הקש שאין לכם מקום בשבילם בארון. הטריק הזה מושך את העין מהמחשב ונותן לו פחות נוכחות בחדר.

מכונת כביסה ומייבש

חשבתם שחדר השירות הוא אינו החדר האטרקטיבי והנעים ביותר בבית? לא עוד. אם מתחשק לכם להפוך גם אותו לחלל נעים, תוכלו לתכנן עם נגר ארון מיוחד שיכיל בתוכו את מכונת הכביסה והמייבש.

הסקות ותנורים שאינם בשימוש

הסקות הן פריט לא כל כך יפה ודי מכער את החלל. פטנט אופנתי במיוחד? מצאו שולחן בגודל דומה למקם מעליהן. זו תהיה הסוואה של הרדיאטור ומשטח עבודה נוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר